Jesus, hvor jeg elsker Cracked. Griner, hver gang jeg ser den "trailer"
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Avatar
Så blev det ovenstående udsagn til virkelighed - jeg fik købt og set "The Road" på Blu-Ray.Jens_Hoppe wrote:Som sædvanligt, fristes jeg næsten til at sige, skal jeg se den, når man kan købe den på DVD/Blu-Ray (hvilket er snart)!Gunness wrote:Bare rolig, bogen er meget værreBrichs wrote:Ingenting i forhold til "The Road", baseret på en bog af samme forfatter. Jesus, en depri-fest.Men så absolut min største læseoplevelse de seneste mange år. Hold da fest, hvor er den godt skrevet. Men også en fin film.
Den er god, synes jeg (og i særdeleshed velspillet), men den er altså ikke det samme som, eller lige så god som bogen. Måske gjorde det at jeg allerede havde læst bogen, at filmen måtte ende sådan lidt i midten: Ikke helt dårlig, fordi jeg ikke behøvede at tyde, hvad det var filmen prøvede at fortælle, men heller ikke helt god, fordi historien i sagens natur ikke kan have samme gennemslagskraft som første gang jeg stiftede bekendtskab med den?
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Re: Avatar
Jeg har ikke læst bogen, så mit billede af filmen er ikke blevet "skubbet" af, at jeg vidste, hvordan den rigtigt skal være, hvis man kan sige det sådan. Jeg glæder mig at prøve at få fat på bogen, så jeg også kan få aspekt af historien med.
Jeg synes historien er fantastisk...
Jeg synes historien er fantastisk...