Hejsa.
Er der nogen der har erfaringer med dette spil? Jeg er noget i tvivl, da det måske på mange områder ligner spil jeg har i samlingen allerede... nogen kommentarer for/ imod?
På forhånd tak!
Shipyard!
Re: Shipyard!
Har det til at stå på hylden i tysk udgave, hvilket er ok, da der ikke er tekst på brædtet.
Umiddelbart vil jeg sige at man skal være vild med "worker placement" klonet med rondel choice da der er 4 rondeller og lidt workerplacement som spiller sammen. Der er utrolig mange stumper at holde styr på, og man skal kunne lide det for at ville spille spillet.
Spillet er rimeligt simpelt, men minder om en mashup af en masse mekanismer, lidt som om der er en som har sagt til designeren, du kan ikke proppe så mange mekanismer ind i spillet, hvorefter han har sagt, skal vi vædde??
Ok, spil ligger nok på en 7/10
Umiddelbart vil jeg sige at man skal være vild med "worker placement" klonet med rondel choice da der er 4 rondeller og lidt workerplacement som spiller sammen. Der er utrolig mange stumper at holde styr på, og man skal kunne lide det for at ville spille spillet.
Spillet er rimeligt simpelt, men minder om en mashup af en masse mekanismer, lidt som om der er en som har sagt til designeren, du kan ikke proppe så mange mekanismer ind i spillet, hvorefter han har sagt, skal vi vædde??
Ok, spil ligger nok på en 7/10
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Mærkeligt, at man ikke har hørt noget mere om dette spil. Det fik en del opmærksomhed i Essen og det er efterhånden kommet op på en 223. plads på BGG, så det må vel være et rimelig solidt spil. Heller ikke jeg har fået det spillet omend jeg stadig håber på, det vil ske.
frouvne, administrator

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Ja, jeg investerede i et eksemplar, men det er ikke kommet på bordet endnu... det er dog ikke mange spil den seneste tid så... 
Bedømt ud fra BGG er der også meget delte meninger om det...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Min svoger har også anskaffet sig et eksemplar, så måske jeg får det prøvet en dag.Taibi wrote:Ja, jeg investerede i et eksemplar, men det er ikke kommet på bordet endnu... det er dog ikke mange spil den seneste tid så...
frouvne, administrator