I går da vi spillede (og ja, jeg tabte igen med Zombierne til kæresten), kom jeg på endnu tre spørgsmål, og det kan godt være det første jeg spørger om ikke har den store indflydelse på spillet, men vil gerne være sikker:
1) Som Hero har man til at starte med, 2 fight dice's og Zombie 1. Hvis jeg med en Zombie går ind i et felt med en Hero, så er det mig der kaster først når jeg angriber? Og hvis Hero angriber, så kaster Hero først - med BEGGE terninger på en gang (plus evt. bonus terninger), eller kaster man en af gangen og så derefter evt. bonus-terningner?
2) Hero må selv vælge hvilken karakter han starter med når det bliver hans tur - men skal han gøre alle sine steps færdigt før den næste karakter kommer i spil, dvs. han søger/rykker, slås med Z's osv..? Og når han så er færdig med step 4, så gør det samme med næste Hero? Eller rykker/søger man med alle Hero, derefter slåes med alle Hero's osv..?
3) På centerboardet, der står 2,3,4,5 i hjørnerne. Udover står der "6, Zombies bestemmer" og "1 Hero's bestemmer". Hvis man så slår en 1'er f.eks., bestemmer Hero så hvilken specifik bygning der skal være "offer" for en action? Og det samme med en 6'er? Er det rigtig forstået?