Planet Steam til 39,90 Euro - Udsalg ved Milan Spiele

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Planet Steam til 39,90 Euro - Udsalg ved Milan Spiele

Post by Taibi »

... omend der står midlertidigt udsolgt...

http://www.milan-spiele.de/planet-steam-p-8790.html

Modern Art til 14,90

http://www.milan-spiele.de/modern-art-p-10248.html

... og sikkert også flere.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Planet Steam til 39,90 Euro - Udsalg ved Milan Spiele

Post by Mik »

Ja - f.eks. Age of Steam til halv pris,
eller Albion
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

Ja, flere sider har Planet Steam til en meget rimelig pris lige nu. Jeg har kun spillet det en enkelt gang, men fik der et overordentlig positivt indtryk. Og så er det i øvrigt et rigtig lækkert udført spil!
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Frouvne wrote:Ja, flere sider har Planet Steam til en meget rimelig pris lige nu. Jeg har kun spillet det en enkelt gang, men fik der et overordentlig positivt indtryk. Og så er det i øvrigt et rigtig lækkert udført spil!
Det synes jeg er lidt sjovt. Så hudt jeg hvisker, var jeg med i selv samme spil, og selv om jeg har en forkærlighed for økonomispil, blev spillet omgående degraderet til "Nå ja, vi kan da godt spille det hvis du insisterer, men jeg vil egentlig hellere spille noget andet."

Som jeg husker det, havde jeg en nærmest urimelig mulighed for at påvirke priserne på de varer de andre ville sælge (jeg sendte prisen i eet hug fra 15 til 1 eller noget i den stil), og jeg mener det i særdeleshed gik ud over Jesper. Som tingene udviklede sig, var der ikke så meget han kunne gøre ved det. Det er muligt at man med lidt flere gennemspilninger, får øjnene op for nogle flere muligheder, som gør at man kan undgå at havne i sådan en situation. Men det var afgjort et stort minus i min karakterbog.
Sidst spillet:
Image
Post Reply