V 2009

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

V 2009

Post by Sir William »

Var selv stor fan af mini-serien V som blev sendt i 1980erne.

Min erindring er, at det var en super serie med gode effekter, ville jo nok blive skuffet hvis jeg så den igen.

Dette er så løst ved, at den er genindspillet og snart bliver vist. Det er godt nok på en forkert kanal http://omtv.dk/spip.php?article271, men mon så ikke snart den kommer på DVD.

Andre der fulgte serien i 1980erne?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Re: V 2009

Post by Gunness »

Ja, den var ret spændende. Jeg genså lidt af den for nogle år siden, og der virkede den lidt mere kitschet end godt er :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.

Post by Pulazzo »

Folk er ihvertfald rimelig glade for den her:
http://www.tvrage.com/V_2009

Ku' være man sku se at afsnit eller 2.
Mvh. Henrik
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Den nye er en af de (alt for) mange serier, som jeg godt vil kaste mig over!

Pt. er vi i gang med Deadwood (hvor vi kun mangler at se tredje og sidste sæson), LOST (hvor vi netop har afsluttet fjerde sæson) og The Shield (hvor vi har set første sæson).

Lige før jul og frem har vi dedikeret et par aftener om ugen til at se serier, for det var efterhånden tiltrængt, da vi havde for mange serier, vi var bagud i. Når vi engang får set ovenstående serier til ende, så skal vi også i gang med The Wire og Mad Men... såeh... måske jeg bare skal vente lidt med at pønse over flere serier ;)
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Jeg synes at V 2009 var ok. Efter at have set en 6 afsnit følte jeg dog ikke den store trang til at se flere afsnit, og har ikke savnet den siden.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

Kan anbefale Fringe(si/fi action) og Modern family (komedie/satire) til serie folket.
Danny

Image
Post Reply