Here I stand 1ed og Sword of Rome 1ed - SOLGT
Here I stand 1ed og Sword of Rome 1ed - SOLGT
Post flyttet til ny post.
Last edited by Skovgaard on Fri Mar 04, 2011 11:59 am, edited 5 times in total.
Re: Here I stand 1ed og Sword of Rome 1ed
Hey
To meget spændende spil, men mit budget er en anelse tyndt for tiden, kunne vi arrangere en bytte handel med noget på den her liste: http://boardgamegeek.com/collection/use ... dgame&ff=1
Det er primært HiS jeg er interesseret i, selvom jeg har ejet den før byttede jeg den væk da jeg mangle 2-player decket
To meget spændende spil, men mit budget er en anelse tyndt for tiden, kunne vi arrangere en bytte handel med noget på den her liste: http://boardgamegeek.com/collection/use ... dgame&ff=1
Det er primært HiS jeg er interesseret i, selvom jeg har ejet den før byttede jeg den væk da jeg mangle 2-player decket

Re: Here I stand 1ed og Sword of Rome 1ed
Jeg er mest interreseret i at sælge da samlingen samlet set er for stor
...
Christian

Christian
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
Re: Here I stand 1ed og Sword of Rome 1ed - pris justeret
Hej Christian
Jeg kunne godt være interesseret, men lad mig lige først krydsforhøre dig om følgende:
Hvordan er kortet så i første udgave? Er det sådan noget papirhalløj eller måske foldepapulykke som i Twillight Struggle? (her tænker jeg primært på Sword of Rome)
VH Carsten
Jeg kunne godt være interesseret, men lad mig lige først krydsforhøre dig om følgende:
Hvordan er kortet så i første udgave? Er det sådan noget papirhalløj eller måske foldepapulykke som i Twillight Struggle? (her tænker jeg primært på Sword of Rome)
VH Carsten
Senest spillet:

GMT er altid papirkort
medmindre du køber deres mounted boards (disclaimer, C&C ancients er med rigtig mounted og det samme er Dominant species også, men ellers)
Men jeg vil meget gerne have dem ind i samlingen, men med en hustru som ikke tjener penge pt (har karantæne i A-kassen pt) får jeg nok ikke ros for flere geniale investeringer
Men hvis du ikke får dem solgt kan vi jo altid se på det senere 

Men jeg vil meget gerne have dem ind i samlingen, men med en hustru som ikke tjener penge pt (har karantæne i A-kassen pt) får jeg nok ikke ros for flere geniale investeringer

Begge spil har "standard" papir kort fra gmt altså ikke deres "deluxe" kort (hvilket altid har været en joke" og ej heller mounted boards.
Christian
Christian
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
PM sendt - man kan jo ikke lade være, når man bliver fristet med et Rom-spil!
Senest spillet:

-
Hvis Here I stand er det der reformationstidsspil, så er jeg ret interesseret, hvis prisen er inden for rimelighedernes grænse.
Er den det?
vh Dennis
Er den det?
vh Dennis
Spillet er solgt - dsværre - post opdateret
Christian
Christian