Er der nogen der ved hvordan man laver lister med spil på BGG/RPGG.
F.eks. hvis jeg ønsker en liste over alle spil lavet af en bestemt designer, eller en liste ovar alle spil udgivet af et bestemt firma, eller alle rollespilsting fra et bestemt rollespil?
Jeg ved godt at jeg bare kan klikke på designeren og se det på hans side, men så kommer spillene typisk til at ligger over flere sider.
Det jeg har brug for er en liste lige som hvis man ser sin egen ønskeliste, eller samling af spil. Bare med spil som jeg ikke nødvendigvis har på nogen af mine egne liste.
BGG/RPGG lister
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Re: BGG/RPGG lister
Hvad med en avanceret søgning og så gemme resultatet i quickbar'en? Så kan du kalde søgningen igen med 1 klik.
Det ville umiddelbart være mit bud.
Det ville umiddelbart være mit bud.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ja, BGG er desværre ikke sat op til at være særlig brugbar i forbindelse med at udtrække data og ogføre dem andre medier
(papir eller andre elektroniske).
Så Taibi's løsning er også den jeg bruger.
(papir eller andre elektroniske).
Så Taibi's løsning er også den jeg bruger.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
http://boardgamegeek.com/wiki/page/QuickBarRobert wrote:Quickbar???
Hvordan bruger jeg den? Er der en beskrivelse et sted?
frouvne, administrator