Blood bowl: team manager
*saaaavle*Frouvne wrote:Det er svært ikke at blive en smule nysgerrig, når FFG's reklame-maskineri går i gang, som f.eks. med introduktionsvideoen til Mansions of Madness:
http://www.youtube.com/watch?v=SZ5mZStU5zI
Jamen, det vil jeg også glæde mig til ....glorn wrote:Der er ikke kommet nogen release date så det holder nok ikke med den store overskrift spil i vinter 2010/2011... ikke desto mindre er det spil eller rettere den udvidelse jeg venter mest på Race for the Galaxy: Alien Artifacts
Nice. God idé at addere det til grundsættet, og ikke alle kortene.glorn wrote: ikke desto mindre er det spil eller rettere den udvidelse jeg venter mest på Race for the Galaxy: Alien Artifacts
Jeg er rigtig glad for at Exodus lavede en ny afslutning for den med pegasus er jo defekt.Larsine wrote:Det samme gælder for Battlestar Galactica, hvor Pegasus udvidelse tilføjer en alternativ slutning, medens Exodus tilføjer en ny alternativ slutning. Man ender altså med at skulle vælge mellem 3 forskellige afslutnnger på spillet, og de to af dem ligger ubrugt i kassen.
Jeg synes faktisk smertegrænsen er nået i RftG med de to første udvidelser. Spillet virker rigtigt godt, taktikken er god, statistikken er absolut passende, spiltiden er stadig i skabet.Larsine wrote:Jeg kan i princippet godt lide ideen med at man får en udvidelse som kun skal spilles med grundsættet, og ikke er afhængige af alle de andre udvidelser.
Udvidelser skal altså tilføje noget, og ikke fjerne noget IMO, heller ikke andre udvidelser.
Jeg har stadig slutningen på Exodus til gode, men den ser jeg frem til at prøve, da jeg ikke er så begejstret for Pegasus-slutningen.qute wrote: Jeg er rigtig glad for at Exodus lavede en ny afslutning for den med pegasus er jo defekt.
Jeg kan godt forstå at det er lidt træls at have brikker man ikke bruger, men jeg synes efterhånden BSG er blevet stort nok, så jeg nyder at man kan vælge lidt til og fra