Vi har fjernet tilfældige kort og det har såmænd fungeret fint, men jeg kan godt lide ideen om, at man ved hvilke kort, der vil dukke op. Hvilke kort er det, han foreslår, man fjerner?Mik wrote:[...] Herefter har jeg fjernet 4 kort efter designerens anvisninger, hvilket har fået spillet ned på 4 timer. [...]
Månedens spiloplevelse - Februar 2011
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Re: Månedens spiloplevelse - Februar 2011
frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Chad Jensens post er her. De tre kort giver ekstra Action-brikker, som ikke blot forlænger spillet men også giver disse spillere en stor fordel i resten af spillet. Udover Intelligence, Omnivore og Parasitism foreslår han også at fjerne Immigrant-kortet, da valgmulighed 2 ikke længere er så relevant uden de andre kort.Frouvne wrote:Vi har fjernet tilfældige kort og det har såmænd fungeret fint, men jeg kan godt lide ideen om, at man ved hvilke kort, der vil dukke op. Hvilke kort er det, han foreslår, man fjerner?Mik wrote:[...] Herefter har jeg fjernet 4 kort efter designerens anvisninger, hvilket har fået spillet ned på 4 timer. [...]
Tilsammen betyder fjernelsen af disse 4 kort ca. en runde mindre - udover den mindre spilletid uden de ekstra handlinger.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Tak skal du have! Det giver mening at gøre det sådan og det vil jeg bestemt afprøve ved en passende lejlighed.Mik wrote:Chad Jensens post er her. De tre kort giver ekstra Action-brikker, som ikke blot forlænger spillet men også giver disse spillere en stor fordel i resten af spillet. Udover Intelligence, Omnivore og Parasitism foreslår han også at fjerne Immigrant-kortet, da valgmulighed 2 ikke længere er så relevant uden de andre kort.Frouvne wrote:Vi har fjernet tilfældige kort og det har såmænd fungeret fint, men jeg kan godt lide ideen om, at man ved hvilke kort, der vil dukke op. Hvilke kort er det, han foreslår, man fjerner?Mik wrote:[...] Herefter har jeg fjernet 4 kort efter designerens anvisninger, hvilket har fået spillet ned på 4 timer. [...]
Tilsammen betyder fjernelsen af disse 4 kort ca. en runde mindre - udover den mindre spilletid uden de ekstra handlinger.
frouvne, administrator