Hvad er din holdning til følgende spil...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Re: Hvad er din holdning til følgende spil...

Post by Andrea »

Gunness wrote:Bare lige for at bringe lidt forvirring ind i regnestykket - har du overvejet Earth Reborn? Fedt tema - inkl. zombier - flotte komponenter, spændende regler og variabel spilletid. Lugter endda en smule af noget rollespils-agtigt :)
Jeps, men for det første troede jeg egentlig ikke, at det var kommet til DK endnu (jeg har så lige tjekket Fantasks hjemmeside og kan se, at der tog jeg fejl :)), og for det andet har jeg fået Mansions of Madness i fødselsdagsgave, så det haster ikke nær så meget at få fat i ER.

Men æhm... hvis jeg har arme nok, og Fantask har det hjemme, så vil jeg ikke afvise, at jeg kommer til at købe det på fredag... ;)
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

Uha, Mansions of Madness har jeg også bestilt. Er MEEEEGET nysgerrig efter at prøve det. Giver mig mindelser om mine teenage-år med mange (u)hyggelige Call of Cthuluhu-rollespilsaftener...
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Bare lige for at bringe lidt forvirring ind i regnestykket - har du overvejet Earth Reborn? Fedt tema - inkl. zombier - flotte komponenter, spændende regler og variabel spilletid. Lugter endda en smule af noget rollespils-agtigt :)
Hæ, jeg overvejede faktisk også at foreslå det, men da det ikke var at finde på Games' hjemmeside, da jeg svarede, afholdt jeg mig fra at forvirre billedet. Men når du nu har taget skridtet til det, vil jeg da gerne bakke op omkring anbefalingen! :)
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Hæ, jeg overvejede faktisk også at foreslå det, men da det ikke var at finde på Games' hjemmeside, da jeg svarede, afholdt jeg mig fra at forvirre billedet. Men når du nu har taget skridtet til det, vil jeg da gerne bakke op omkring anbefalingen! :)
Jeg snakkede med Jens om det den anden dag, og jeg tror, at vi begge frygter lidt, at det vil minde for meget om Hybrid, som var meget topersoners- og angrebsagtigt på samme tid, så det er et spil, vi lige skal læse mere om for at finde ud af, om det passer til vores behov :)
Post Reply