Jeg har lige lavet Zombie in my Pocket, et gratis solitaire-spil fra BGG: http://boardgamegeek.com/boardgame/3346 ... -my-pocket
Ganske hyggeligt lille spil, der tager 15-20 minutter, og ikke fylder mere end hvad man kan have i en pung.
Zombie In My Pocket
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 834 times
Re: Zombie In My Pocket
Tak for tippet 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
har også leget med det idag. Min printer kan ikke skrive gul farve ud, hvilket gjorde rummene og have sektionerne ekstra mørke , tusmørke agtige og uhyggelige.
Fint lille distraktion.
findes der en version hvor der faktisk er Zombier på billederne? Det er ligesom der mangler noget til lommen.
Fint lille distraktion.
findes der en version hvor der faktisk er Zombier på billederne? Det er ligesom der mangler noget til lommen.

Det tror jeg desværre ikke... tror det ville forvirre de fleste.jondifool wrote:har også leget med det idag. Min printer kan ikke skrive gul farve ud, hvilket gjorde rummene og have sektionerne ekstra mørke , tusmørke agtige og uhyggelige.
Fint lille distraktion.