Godt at høre! Jeg begynder at glæde mig som et lille barn, til at jeg kan samle spillet op på posthuset imorgen!Mik wrote:[...] For mig er det et genialt spil, som helt klart vil være blandt årets bedste - allerede nu! 9/10

Godt at høre! Jeg begynder at glæde mig som et lille barn, til at jeg kan samle spillet op på posthuset imorgen!Mik wrote:[...] For mig er det et genialt spil, som helt klart vil være blandt årets bedste - allerede nu! 9/10
Hvis det hjælper på hukommelsen, så jeg rent faktisk har en chance i memory-spil, så glæder jeg mig faktisk.Mik wrote:Eller når du selv begynder at gå (endnu mere) i barndomLarsine wrote:Det vil jeg så prøve hvis mine børn skulle gå hen og blive 8-10 år yngre,...![]()
2-personers (og til dels 3-personers) Citadels er meget anderledes end spil med flere personer. Faktisk har jeg nu spillet det et par gange med 7 personer, og er blevet overbevist om at jeg fremover kun vil foreslå det som 2- eller 3-personers spil.Bostrup wrote:Søndag i Faraos Cigarer var der ikke ligefrem velbesøgt til at starte med så det blev først til et to-personers Citadels som jeg ikke havde prøvet før og hvor der var utroligt meget kludder med reglerne for så simpelt et spil. Det lykkedes mig dog at vinde.
Larsine wrote:[...] Bagefter introducered jeg Sun, Sea & Sand, men som sædvanligt har Eik en evne til at overanalysere alting, specielt nye spil. På et tidspunkt brugte han 15 minutter på at udføre et træk, og hele spillet tog 1½ timeHeldigvis stod min PC lige bagved, og jeg fik lavet alle mine træk på yourturnmyturn.com, læst lidt på BGG, checket min facebook, og spillet et par baner Angry Birds på min telefon
Godt at se, at jeg ikke er ene om at syntes, at der er tale om en seriøs udfordrer til Dominion m.fl.qute wrote:Spillede Puzzle strike 7 gange i onsdags. [...] 10/10 og min nye favorit.