Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 936 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Mansions of Madness: Season of the Witch
frouvne, administrator

Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg checked om der måske skulle være en spilbutik i Venedig, men søgninger på internettet hjalp mig ikke. Stor var mig glæde derfor da jeg pludselig så en butik med Inkognito (the Card game), Carcasonne og andre spil i vinduet. Inde i butikken viste det sig at de havde et helt baglokale fyldt med spil. De flest var dog på italiensk, men der var flere med engelsk regler, eller med regler på flere sprog. Ejeren fortalte mig at de også havde en stor butik et andet sted i Venedig, men i min iver fik jeg hverken navn eller adresse på nogen af butikkerne :?

Nu var jeg jo ikke ude efter det store brætspil, da det skulle fragtes rundt i Vendig i 2 dage, så jeg snuppede Intrigo som jo meget passende foregår i Venedig.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Nu er sommeren jo ikke den bedste årstid for at spille brætspil i Venedig, men de er jo også hjemsted for Venice Connection og ikke mindst Studio Giochi , som organiserer mange spillearrangementer resten af året.
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Har netop fundet min kvittering. Forretningen hedder: Lanterna Magica, og ligger på: Castello 5379, 30100 Venezia.

Ejeren er forresten Francesco Nepitello som er designer af Age of Conan og War of the Rings samt en masse andre spil.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Så ankom Martin Wallaces seneste spil, A Few Acres of Snow, som jeg ser meget frem til at få prøvet.
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Fortrydelsesfristen er udløbet, så nu kan jeg vel godt skrive... HUS!

Spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse
wooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
ImageImageImage
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Stony wrote:Fortrydelsesfristen er udløbet, så nu kan jeg vel godt skrive... HUS!

Spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse spilleværelse
ImageImageImage
:lol: Stort TILLYKKE!

Ser frem til at spilteste det!
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Glæder mig til endelig at komme til at se din originale kunst...
Perikles.jpg
Perikles.jpg (36.94 KiB) Viewed 5683 times
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Post by Andrea »

Tillykke! Vi glæder os til at kigge forbi! :D
Hvor endte det med at blive?
Stony wrote:Fortrydelsesfristen er udløbet, så nu kan jeg vel godt skrive... HUS!

ImageImageImage
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Andrea wrote:Tillykke! Vi glæder os til at kigge forbi! :D
Google map link
Sidst spillet:
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Stony wrote:
Andrea wrote:Tillykke! Vi glæder os til at kigge forbi! :D
Google map link
Hold nu fest! :shock: Det er godt nok lækkert! Stort tillykke med huset.

Og i den forbindelse har jeg så bestilt Dominion Promo Cards (Stash & Blank Cards) fra BGG-storen
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Frouvne wrote:Så ankom Martin Wallaces seneste spil, A Few Acres of Snow, som jeg ser meget frem til at få prøvet.
Ja, jeg fik også hentet mit spil i dag.
Men jeg var lidt skuffet - for jeg troede at det var noget andet jeg skulle hente.
Og jeg spiller jo stort set aldrig to-spiller spil - eller krigsspil...

Nå, men der kommer nok snart en anden pakke til mig :mrgreen:
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Efter længere tids beslutning om at jeg ville have Earth Reborn, har jeg anskaffet mig den. Med bedste hjælp fra Jesper, blev den afhentet i hans garage her over middag, og nu er spillet endelig hjemme på hylde og jeg glæder mig sindsygt meget til at spille det.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Via en byttehandel fik jeg i dag udvidet samlingen med et eksemplar af et af spillene fra min barndom: Subbuteo. Årsagen til at jeg var klar til at tilføje det til samlingen lå meget i muligheden for samtidig at erhverve en såkaldt Astropitch, der er en særlig bane, der erstatter den krøllede filtdug, man ellers altid spillede på. Jeg vil se frem til at spille spillet uden disse unødvendige forhindringer som tidligere var en integreret del af "fornøjelsen".
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Stort tillykke med det, Steen. :) Det ser lækkert ud.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Post Reply