Hjælp! Hvor finder man Twilight Struggle og War of the Ring?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Filip Norre

Hjælp! Hvor finder man Twilight Struggle og War of the Ring?

Post by Filip Norre »

Jeg er blevet anbefalet og har kun læst positivt om de to nævnte spil, og så egentligt frem til at udvidde min samling til at indholde disse. Men hvor er de? Jeg kan intet sted finde dem. Er der nogen der tilfældigvis skulle kende nogen der har den på lager, eller tilfældigvis har en uåbnet udgave?

Twilight Struggle skal være i Deluxe udgaven og War of the Ring i almindelig (collector's er ekstremt dyr så vidt jeg ved)

På forhånd mange tak :D håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe

Filip
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Re: Hjælp! Hvor finder man Twilight Struggle og War of the R

Post by Frouvne »

Jeg søgte lidt på dem, men da selv GMT har udsolgt af Twilight Struggle, tror jeg, du skal have lidt held i sprøjten for at finde det hos en forhandler og det andet ser umiddelbart ud til at være lige så svært at få fingrene i. Et godt bud vil nok være at finde dem via BGG Marketplace - der kan du i hvert tilfælde finde begge spil... men nok ikke hos samme sælger.
frouvne, administrator

Image
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Stunke »

Hvorfor SKAL det være deluxeudgaven af Twilight Struggle? Hvad har du hørt om den almindelige udgave der gør at du ikke har lyst til at eje den?
Jeg købte den almindelige udgave gennem det her forum og jeg har aldrig gjort så god en handel før.
It's about playing games, not owning games.
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,

Post by ozimek »

Bemærk at der er et reprint af War of the Ring under opsejling. Vent evt. til det kommet i stedet for at give en formue for en 2nd hand kopi af den gamle version. Det er i hvert fald min strategi. :)
Post Reply