Jeg har for nyligt måtte forlade de trygge brætspilsrammer i Århus og flytte til København, så nu står jeg uden mine sædvanlige brætspilssteder.
Jeg har overvejet Københavns Brætspilsklub, men hvis nogen mangler et Jysk indslag til deres gruppe så sig endelig til.
Jeg er klar på at prøve de fleste spil, men her er dem jeg har synes om fra BGG.
Spillegrupe søges i nærheden af Christianshavn
-
- 100+ indlæg
Re: Spillegrupe søges i nærheden af Christianshavn
Du er meget velkommen til at komme på besøg en tirsdag.Jeg har overvejet Københavns Brætspilsklub
Sig til hvis der er noget du gerne vil vide om klubben.
Re: Spillegrupe søges i nærheden af Christianshavn
Hej.
Vi er en gruppe på 4-6 spillere (25-30 år), der spiller et par gange om måneden. Vi hører til på Amager
Vores primære spil er sådan nogen som Citadels, Shadow Hunters og Witch's Brew. Spil der ikke tager forfærdelig lang tid, med action og overraskelser pga. hvad de andre spillere laver, og rigeligt med spiller-interaktion.
Formula D er også tit på programmet, da det er action-fyldt og altid sjovt
Skriv tilbage, hvis du kunne være interresseret i at være med
Mvh.
Martin
Vi er en gruppe på 4-6 spillere (25-30 år), der spiller et par gange om måneden. Vi hører til på Amager

Vores primære spil er sådan nogen som Citadels, Shadow Hunters og Witch's Brew. Spil der ikke tager forfærdelig lang tid, med action og overraskelser pga. hvad de andre spillere laver, og rigeligt med spiller-interaktion.
Formula D er også tit på programmet, da det er action-fyldt og altid sjovt

Skriv tilbage, hvis du kunne være interresseret i at være med

Mvh.
Martin