Fuldrigger

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Fuldrigger

Post by Stony »

Jeg mener der på et tidspunkt var nogen der spurgte efter Fuldrigger....?

Jeg snublede lige over denne her på qxl. Så kan folk da byde, hvis de stadig er på jagt.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=517110446
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Jeg sælger 5 kr. under prisen, som spillet går til 8) - tilbudet gælder ikke længere.
Last edited by Danny on Fri Oct 05, 2007 11:06 am, edited 1 time in total.
Danny Rasmussen
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Fuldrigger er et herregodt spil :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Aermord
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 30
Joined: Sat May 19, 2007 8:57 pm

Post by Aermord »

Jeg kunne godt tænkes at være på jagt efter det.. da det vækker minder.
/Aermord

I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend. -- Faramir (J.R.R. Tolkien)
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Wow jeg har lige set Fuldrigger til 40 kr. på qxl.dk - billigt hva? http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=518166472 :lol:

Det var så lige lidt for billigt, da det gik til 150 kr. :lol: Hæ, jeg bliver sgu rig af det qxl-halløj.
Danny Rasmussen
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Fuldrigger

Post by pytman »

Har fået fingrene i det her gamle spil, dog manglede de originale spilleregler, dog kom det med udskrift af scannet/digitale billeder. Så har selv skrevet dem ind..

Til dem der har brug for det :P: http://www.filedropper.com/spillereglertilfuldrigger

Ville ikke lave et nyt emne til det her så bruger bare det her gamle :P
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Fuldrigger

Post by Foppwin »

Fuldrigger er et af mine personlige favorit spil. Ikke fordi spillet er godt designet eller noget, men det skabte en kærlighed for brætspil, da jeg var dreng.

Men hvilket spil af nyere dato minder mest om Fuldrigger?
Danny

Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Fuldrigger

Post by pytman »

Foppwin wrote:Fuldrigger er et af mine personlige favorit spil. Ikke fordi spillet er godt designet eller noget, men det skabte en kærlighed for brætspil, da jeg var dreng.

Men hvilket spil af nyere dato minder mest om Fuldrigger?
Har det på samme måde.. Derfor måtte jeg også bare eje det da jeg fandt det på et lokalt loppemarked til en meget billig penge :P
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Fuldrigger

Post by akwlinka »

Foppwin wrote:Fuldrigger er et af mine personlige favorit spil. Ikke fordi spillet er godt designet eller noget, men det skabte en kærlighed for brætspil, da jeg var dreng.

Men hvilket spil af nyere dato minder mest om Fuldrigger?
Sidste år kom Wild West Express, som er lavet af en dansker. Det minde meget om Fuldrigger. Køb billigt i den ene ende fut med tog til den anden ende af landet og sælg dyrt. Undgå Banditter undervejs. Lyder det bekendt
Image
Post Reply