Hej alle sammen,
Nu prøver jeg noget nyt. På grund af 3 afbud, søger jeg 2 friske gutter og/eller gutinder til brætspil på tirsdag d.27/9, kl.18.30 til ca. 22.30.
Vi vil spille spil fra min samling, som kan tjekkes ud på min BGG profil, så der er nogen at vælge imellem, men vi satser nok på 2-3 simple, sjove og hurtige men udfordrene "German Games".
Jeg bor på Jacob Bulls Alle 116 i Søborg.
Venlig hilsen
Søren
2 friske til brætspil på tirsdag!
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: 2 friske til brætspil på tirsdag!
OK, jeg gir mig. Er der 2 dovne derude til brætspil nu på tirsdag
Søren

Søren
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Hej Søren,
det store problem med tirsdage er at mange af os allerede er optagede med spil i andre sammenhænge.
det store problem med tirsdage er at mange af os allerede er optagede med spil i andre sammenhænge.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Et endnu større problem kan være når ens spillervenner svigter en...
Og nu er jeg sør'me alligevel ledig tirsdag aften
Og nu er jeg sør'me alligevel ledig tirsdag aften

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Det bliver det helt sikkert. Vi lader dig vindeEivind wrote:jeg er også på, håber vi får en hyggelig aften

Søren