El Grande komponent spørgsmål..

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

El Grande komponent spørgsmål..

Post by pytman »

Har købt dette til en billig penge, dog fandt jeg ud af der mangle de 2 Værdig-ændrings brikker(Hedder vidst mobile scoreboard på engelsk), selvom det blev solgt som komplet :S

Kan jeg "bare" lave 2 nye i noget krydsfiner eller hårdt pap/karton? Eller skal jeg ude og lede efter et helt spil ?

Mvh Jesper
Image
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: El Grande komponent spørgsmål..

Post by Foppwin »

Du kan godt lave dem af pap, de har samme størrelse som værdikasserne på hver provins.
Danny

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Hvis jeg kan hitte ud af hvilke komponenter du præcis mener, kan jeg eventuelt scanne dem ind og sende dem. Så skal du bare finde en rimelig farveprinter at skrive dem ud på. Det er ikke helt samme kvalitet som de originale komponenter, men så begynder det da at ligne....
Sidst spillet:
Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Stony wrote:Hvis jeg kan hitte ud af hvilke komponenter du præcis mener, kan jeg eventuelt scanne dem ind og sende dem. Så skal du bare finde en rimelig farveprinter at skrive dem ud på. Det er ikke helt samme kvalitet som de originale komponenter, men så begynder det da at ligne....
http://files.boardgamegeek.com/file/dow ... -rules.pdf?

Side 4 i top og bund er den ene af dem, den med 8/4/0.. Og den anden har 4/0/0 dimser på sig..

Ville være rigtig lækkert :P kan altid skrive dem ud på klistermærker og sætte dem på noget karton :D

Mange takker
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Image
De hedder simpelthen "Pointtavler", og jeg har lagt en jpg-fil op til dig.
Image
Post Reply