Er der nogle der ved hvor man kan få disse 2 spil i danmark.
Har ledt, men forgæves.
summoner wars master set og war of the ring
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Re: summoner wars master set og war of the ring
War of the Ring har været udsolgt og "out of print" længe, men der er en second edition på vej. Der står en del om det under WotR på BGG..
Edit: Typo
Edit: Typo
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Summoner Wars Master Set ville jeg forvente at se hos forhandlere som Fantask, Papspil og Boardgamer indenfor en overskuelig periode. Men du kan jo skrive til en af dem og høre, hvis du er meget utålmodig. 

frouvne, administrator

Jeg håbe på at aftage dit, når du er blevet træt af det.Frouvne wrote:Summoner Wars Master Set ville jeg forvente at se hos forhandlere som Fantask, Papspil og Boardgamer indenfor en overskuelig periode. Men du kan jo skrive til en af dem og høre, hvis du er meget utålmodig.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Nu skal jeg jo lige nå at få det spillet, før jeg kan blive træt af det...denmyos wrote:Jeg håbe på at aftage dit, når du er blevet træt af det.Frouvne wrote:Summoner Wars Master Set ville jeg forvente at se hos forhandlere som Fantask, Papspil og Boardgamer indenfor en overskuelig periode. Men du kan jo skrive til en af dem og høre, hvis du er meget utålmodig.

frouvne, administrator

jeg har åbnebart ikke google ordenligt fantask har det til 399.-Frouvne wrote:Nu skal jeg jo lige nå at få det spillet, før jeg kan blive træt af det...denmyos wrote:Jeg håbe på at aftage dit, når du er blevet træt af det.Frouvne wrote:Summoner Wars Master Set ville jeg forvente at se hos forhandlere som Fantask, Papspil og Boardgamer indenfor en overskuelig periode. Men du kan jo skrive til en af dem og høre, hvis du er meget utålmodig.

Men i gude en dårlige hjemmeside de har.!!