Endelig har jeg fået sorteret i mit Descent: Journeys in the Dark + Well of Darkness og Altar og Despair...
I to bokse.
Når jeg lige får TI3: Shattered Empires, vil jeg have gjort noget lignende. Det er utroligt plads-besparende. Overvejer også små bokse til Agricola, Puerto Rico og andre spil, hvor der er mange counters, meeples etc...
Opbevaring af counters
-
- 500+ indlæg
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Re: Opbevaring af counters
De er købt i Panduro Hobby til 60 eller 70 kr stykket.
Det skal lige siges, at jeg blev nødt til at rive/file sider ned til den ene - den med de større rum.
Det skal lige siges, at jeg blev nødt til at rive/file sider ned til den ene - den med de større rum.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Opbevaring af counters
Udover hobbyforretninger kan man finde plastkasser i alle jagt- og fiskeriforretninger samt byggemarkeder.
Har igennem tiderne købt mange forskellige sorteringskasser, men i langt de fleste spil foretrækker jeg plastposer. de slider mindre på spilæskerne, og brikkerne er lettere at få fat i.
Har igennem tiderne købt mange forskellige sorteringskasser, men i langt de fleste spil foretrækker jeg plastposer. de slider mindre på spilæskerne, og brikkerne er lettere at få fat i.