I forbindelse med en lille familieforøgelse til foråret forsøger jeg at skabe lidt mere plads i hjemmet, og det indebærer at skille mig af med nogle af de spil der ikke bruges så ofte.
Alle spillene er komplette og i god stand med mindre andet er nævnt.
Tannhäuser (Grundspil) - Kun originale regler - Nypris: 500 - Sælges for 220 kr.
Ave Caesar - 2006 udgave. Kun brugt 6-7 gange. - Nypris 360. Sælges for 180 kr.
* Solgt* Pirates of the Spanish Main CSG – En blandet bunke på 16 skibe, 5 øer, 11 crew og et søuhyre + opbevarings tin box - Nypris: ~250 - Sælges for 125 kr.
* Solgt* Star Wars Pocketmodel TCG – Endnu en blandet bunke: 91 game cards, 65 fly/enheder, rigeligt med skademarkører og ”30th Anniversary Collector’s Tin” (Fint skal det være) – Nypris: ~350 - Sælges for 150 kr.
* Solgt * Call of Cthulu LCG (Grundspil) - Inkl. kortlommer men uden kasseindlæg - Nypris: 300 - Sælges for 150 kr.
* Solgt * Monsterpocalypse - Inholdet af startpakkke, en map-pack, en accessory-pack (rød) og ca. 8 booster pakker. I alt player-aid til to spillere, 5 monstre inkl. hyper-former, 7 bygninger, 20 minions, 5 plader og regler. – Nypris: ~1500 – Sælges for 350 kr.
* Solgt * X-Files CCG - En bunke kort jeg har haft liggende i mere end 10 år. 568 kort heraf er ca. 400 i kortlommer. – Nypris: Ingen anelse - Sælges for… Lad os sige 100 kr.
Spillene kan hentes i Gladsaxe (København) eller fremsendes på købers regning.
Spørgsmål er velkommen via pb eller her i tråden.
Man er naturligvis også velkommen til at komme med et bud på spillene.
-Nick
Last edited by Fod on Fri Dec 16, 2011 11:40 pm, edited 18 times in total.
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt! Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Det kunne ikke passe bedre; er jo ved at få overbevist folk om, at brætspil er fantastiske, så jeg nupper jo hellere end gerne TtR inkl. udvidelse + Carcassonne Har sendt en PM.
X-Files CCG - En bunke kort jeg har haft liggende i mere end 10 år. 568 kort heraf er ca. 400 i kortlommer. – Nypris: Ingen anelse - Sælges for… Lad os sige 100 kr.