Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

Jesper wrote:Og hvor var det så henne?
Jeg fandt det på dba.dk


Frouvne wrote:Til lykke! Det lyder som lidt af et kup! Jeg vil meget gerne spilteste med dig, hvis du får tygget dig igennem reglerne til de to sidstnævnte! :)
Det er en aftale, Allan :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Fint, jeg har tidligere læst reglerne til RoR, så det er ikke fordi, jeg ikke vil gøre min del af den nødvendige indsats. :wink: Faktisk tror jeg, det er to spil, der bør være flere, der har læst reglerne til... så det skal jeg også nok gøre! 8)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg er da også gerne med på at prøve RoR.

Grotesk billigt i øvrigt :shock:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Anders wrote:Jeg fandt det på dba.dk
Det var godt fundet, når man ser hvor meget junk der ellers er til salg der... Selvfølgelig er Luftwaffe vist mest bare fyld, men de to andre spil er så sandelig pengene værd. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Jeg har lige erhvervet mig Railroad Tycoon. Kom forbi games på store torv i Århus, og så kunne jeg bare ikke lade den stå. Nu er problemet bare at brættet er større end vores bord :!:
Jeg har længe haft kig på et tog spil. Egentligt havde jeg Age of Steam i tankerne, men kæresten syntes det så alt for tørt ud.
Railroad Tycoon vil hun derimod gerne være med til.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Godt køb, det er et fedt spil.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så blev børnespillet Karambolage indlemmet i samlingen. Jeg forestiller mig, at det muligvis vil blive spillet med at man i stedet for at bruge den medfølgende snørre kan vælge at knipse med fingerneglene i stedet. Et interessant spil, der inspirerer mig til at arbejde videre med konceptet...
frouvne, administrator

Image
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Post by Jesper Amstrup »

Erik Mejer Hansen wrote:Egentligt havde jeg Age of Steam i tankerne, men kæresten syntes det så alt for tørt ud.
Det er tørt - på den fede måde!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så spil Railroad Tycoon med kæresten og Age of Steam, når det virkelig skal være sjovt! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

I dag hjalp jeg Stony af med hans eksemplar af Up Front. Hvad man dog ikke gør i en god sags tjeneste... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Allan, er du stadig på det stadie, hvor du regner med at få spillet alle dine nyanskaffelser? ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

at stille det spørgsmål åbent, når jeg kan læse med, er næsten at bede om et vævende og henholdende svar - JEG forventer, at Allan får prøvet alle sine nyanskaffelser ... jeg forstår godt samlermanier og den slags, men i forhold til vores pladsforhold, så håber jeg, at nyanskaffelser bliver udvalgt meget nøje .... :twisted:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Åh, åh. Allan, du kan også bare svare i en PM. :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Allan, er du stadig på det stadie, hvor du regner med at få spillet alle dine nyanskaffelser? ;)
Gad vidst hvad der ligger i det spørgsmål? Om jeg stadig kan udvise mådeholdenhed? Eller er det noget helt andet, du prøver at insinuere? :)

Jeg forsøger at udvise mådeholdenhed. Og forsøger er selvfølgelig et kodeord. :oops: Naturligvis er der nogle smuttere ind imellem, men ikke så mange, som man kunne frygte. At blive sluppet løs på Essen er selvfølgelig en farlig ting; man bliver præsenteret for en del ting, man ved, man måske ikke får endnu en mulighed for at erhverve sig. Indenfor de første måneder efter hjemkomsten havde jeg dog byttet de mest usikre erhvervelser væk...

Min situation er vel også en smule speciel; jeg behøver sjældent gå i panik, når der er spil, jeg tror, jeg måske kunne tænke mig at få fingrene i på et tidspunkt. Eksempelvis er flere af Splotter Spellens spil i den kategori og er samtidig ret dyre. Men netop i kraft af GermanGames kan jeg få dem hjem på firmaets hylder og så overveje sagen lidt nøjere. Og så hænder det jo ofte, at en eller anden form for realitetssans når at indfinde sig. Endvidere får vi jo ofte spil hjem mindst en gang om ugen, så jeg ved, at der bliver endnu en lejlighed til at erhverve mig et spil fra en given forhandler indenfor overskuelig tid og behøver ikke at blive grebet af når-nu-vi-bestiller-må-jeg-hellere-tage-lidt-mere-med-så-jeg-ikke-skal-bestille-igen-om-få-uger-og-betale-porto-endnu-en-gang-stemningen...

Så: Ja, du får en lille bortforklaring! Men jeg føler mig heller ikke voldsomt ramt af dit udsagn. Jeg ved, at jeg har vel rigeligt mange udvidelser til Age of Steam... men ellers tror jeg, at det vil lykkes mig, at få spillet stort set alle mine spil. Dog er min samling blevet udvidet med en række gamle Avalon Hill spil på det sidste, som jeg har de bedste intentioner om at få spillet, men som jeg ved, det vil kunne være vanskeligt at få på bordet.

---------------------------------------------

(Og alt dette kan du selvfølgelig så vælge at tolke som en lang søforklaring... og i bund og grund et bekræftende svar på dit spørgsmål. Men det er i hvert tilfælde ikke samstemmende med min selvforståelse (/ =mit selvbedrag?! :twisted: )).
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

En lille udvidelse til spilsamlingen: den anden mini-udvidelse til Blue Moon City, der fulgte med Spielbox 6/2006.
frouvne, administrator

Image
Post Reply