Fantasy Flight Games Holiday Sale

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Fantasy Flight Games Holiday Sale

Post by Frouvne »

Så er der mulighed for et par gode handler hos Fantasy Flight Games:

http://store.fantasyflightgames.com/cli ... le2011.cfm
frouvne, administrator

Image
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,

Re: Fantasy Flight Games Holiday Sale

Post by ozimek »

Mange gode tilbud, men der skal jo lige lægges porto, told og gebyrer til :cry:

Tak for tippet uanset. :)
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.

Post by glorn »

der er da vist en del af brætspilstilbudene der er på 5 og 10 dollars. de burde da være under mindste grænsen right? hvis man altså vil betale forsendelsen.
David.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

De har Dragonheart til $10, men kan så ikke se hvad shipping costs er. Men er de under $3 dollars, så kommer det under SKAT limit, men det er nok ikke tilfældet. Kan dog ikke helt finde ud af, hvad deres shipping costs er.
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Post by Bugge »

Jeg har lagt min "drøm" om at købe billige brætspil (og PS3 spil, CD'er osv.) i U.S.Bluff på hylden. Dertil er systemet simpelthen for tåbeligt og potentielt bekosteligt, så jeg bruger ikke et sekund på at tjekke up hvor meget jeg ville kunne "sparre" ved at købe ind derovre. Det er spild af tid, som jeg kunne bruge til noget meget bedre :x

Men ingen regel uden undtagelser. Hvis der en i dette forum, der melder ud, at han/hun tager initiativet til et stor-/samkøb via ShopUSA, kunne jeg godt være fristet til at skulle have en 2-4 brætspil med. Og hvis jeg rent fysisk havner i USA igen, vil jeg da gøre et forsøg på at komme forbi en seriøs brætspil forretning, og købe det jeg har plads til i baggagen.

Bare mine tanker,

Søren
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Sir William wrote:De har Dragonheart til $10, men kan så ikke se hvad shipping costs er. Men er de under $3 dollars, så kommer det under SKAT limit, men det er nok ikke tilfældet. Kan dog ikke helt finde ud af, hvad deres shipping costs er.
Prøvede lige at kører en ordre igennem på Dragonheart.. 19.xx$ i Porto..

Men ved dog ik hvordan skats regler virker. Er det total prisen af ordren de beregner ud fra om man skal betale moms osv eller er det kun værdien af indholdet af pakken?
Har sidder og kigget på skats hjemme side og kan simpelthen ikke finde ud af det..
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

pytman wrote:
Sir William wrote:De har Dragonheart til $10, men kan så ikke se hvad shipping costs er. Men er de under $3 dollars, så kommer det under SKAT limit, men det er nok ikke tilfældet. Kan dog ikke helt finde ud af, hvad deres shipping costs er.
Prøvede lige at kører en ordre igennem på Dragonheart.. 19.xx$ i Porto..

Men ved dog ik hvordan skats regler virker. Er det total prisen af ordren de beregner ud fra om man skal betale moms osv eller er det kun værdien af indholdet af pakken?
Har sidder og kigget på skats hjemme side og kan simpelthen ikke finde ud af det..
Hvis du kommer over grænsen er det inklusiv fragt.
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Ja, du betaler af både varens værdi og fragten, hvis varens værdi er over grænsen (der er 80 kroner)

Så længe varens værdi er under 80, betaler du intet.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Memoir 44

Post by Legius »

Jeg vil lige indskyde at hvis man benytter ShopUSA, så skal man kun betale for fragt i US og da de klare alt med told og fragt, skal man ikke bekymre sig om den bliver nuppet i tolden. Hvis man køber nok så ender det med at man ialt kan se på at betale en dollarkurs på 7,5 dkr hvilket er ganske fint når man regner fragt og told med ind. der er selvfølgelig mere attraktivt hvis man er et par stykker der slår sig sammen da der er et minimums beløb.
Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Legius wrote:Jeg vil lige indskyde at hvis man benytter ShopUSA, så skal man kun betale for fragt i US og da de klare alt med told og fragt, skal man ikke bekymre sig om den bliver nuppet i tolden. Hvis man køber nok så ender det med at man ialt kan se på at betale en dollarkurs på 7,5 dkr hvilket er ganske fint når man regner fragt og told med ind. der er selvfølgelig mere attraktivt hvis man er et par stykker der slår sig sammen da der er et minimums beløb.
Hvis andre er interesseret vil jeg meget gerne være med.. Skal dog kun have Dragonheart, da jeg kan se at LotR udvidelsen allerede er udsolgt :S..

Dog er jeg nok ikke den rette til at stå for købet, selvom jeg gerne ville, da jeg bor i Næstved og så skal det hentes her nede. Eller endnu engang sendes med posten og så kommer der en porto mere oveni..
Image
Post Reply