Interesserei i at købe Runebound udvidelser

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Interesserei i at købe Runebound udvidelser

Post by Robert »

Jeg har opdaget at Runebound er lige noget for mig, og kunne tænke mig een eller flere udvidelser.

Hvis der er nogle der brænder inde med Runebound udvidelser (til 2nd ed) som de gerne vil af med, så tag kontakt og foreslå en pris. Jeg kan samle ting op i Københavnsområdet og omkring Århus.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.

Re: Interesserei i at købe Runebound udvidelser

Post by glorn »

hej robert.

måske kan det betale sig for dig at kigge på http://www.amazon.co.uk/gp/product/1616 ... d_i=468294 hvis du kan finde på lige over et pund mere at købe for.

jeg mener stadig at amazons free delivery gælder til darnmark også.
David.
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

glorn wrote:hej robert.

måske kan det betale sig for dig at kigge på http://www.amazon.co.uk/gp/product/1616 ... d_i=468294 hvis du kan finde på lige over et pund mere at købe for.

jeg mener stadig at amazons free delivery gælder til darnmark også.
Essential Collection er out of stock hos Amazon i UK (samt en hel del andre steder). Og deres Super Saver delivery gælder ikke for spil der bliver leveret af en underleverandør og solgt igennem Amazon. Min erfaring er at de fleste spil hos Amazon ikke kvalificerer til gratis leverance.

Men Essential Collection står øverst på min liste over udvidelser jeg gerne vil have.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.

Post by glorn »

nu skriver de at det kun er midlertidigt. og der står det er amazon.co.uk selv.

du kan sortere forhandlere hvis du vil være sikker på det er dem der levere.
David.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Der er en på BGG som sælger ovenstående version for £29 + £16 i fragt = £45 = ca. 350 kr.

Ved så ikke om det er billigt.
Post Reply