SPILSALG - nye spil 04/06-12
-
- 100+ indlæg
Re: MANGE SPIL bl.a Hero Quest - 30% på ALLE SPIL TIL man 21
LIGE NU OG FREM TIL man 21/11 er der 30% PÅ ALLE SPIL PÅ LISTEN.
Som sædvanlig er det først til mølle!
Som sædvanlig er det først til mølle!
Re: MANGE SPIL - LIGE NU: 30% rabat på alle spil
jeg synes priserne er steget.
på side 1 kostede prophecy 250kr på side 3 koster det 375kr
Så hvad er den korrekte pris.?

-
- 100+ indlæg
Hey,denmyos wrote:jeg synes priserne er steget.
Side 1 prisen er altid den der gælder. Det koster 250 kr. frem til på mandag da der er 30% på alle spil.

Mvh,
Martin
-
- 100+ indlæg
Lige nu forlænges tilbudene frem til jul!
Så der er mulighed for at give dig selv en god lille julegave.
Tannhäuser er tilføjet til listen. Det er udgaven med Revised Rulebook.
Så der er mulighed for at give dig selv en god lille julegave.

Tannhäuser er tilføjet til listen. Det er udgaven med Revised Rulebook.
-
- 100+ indlæg
Tilføjet:
Guardians of Graxia
Fortune & Glory: The Cliffhanger Game
Guardians of Graxia
Fortune & Glory: The Cliffhanger Game
-
- 100+ indlæg
Re: JULESALG 50% på alle spil - SERIØST BILLIGE SPIL!!
LIGE NU 50% PÅ ALLE MINE SPIL FREM TIL JUL!!!
Nye Spil:
Ra: The Dice Game200 Kr.
TILBUD: 100 Kr.
Bang! + Dodge City 200 Kr.
Castle Panic 200 Kr.
Junta 200 Kr.
Nye Spil:
Ra: The Dice Game200 Kr.
Bang! + Dodge City 200 Kr.
Castle Panic 200 Kr.
Junta 200 Kr.
Re: JULESALG - HALV PRIS - 50% SERIØST BILLIGE SPIL!!
Hvis der er andre som skal samle spil op ved Martin og har mod på at sende fortune and glory til mig med posten, så må i meget gerne springe til og sende mig en PM 

-
- 100+ indlæg
Fortune & Glory er desværre reserveret til en i kbh.Oseali wrote:Hvis der er andre som skal samle spil op ved Martin og har mod på at sende fortune and glory til mig med posten, så må i meget gerne springe til og sende mig en PM

-Martin
Hejsa
Det lugter en smule af falsk markedsføring.... På side 3 skriver du at Winners Circle koster 300, men på side 1, her efter du har lavet 50% tilbud, er original prisen pludseligt 400. Nuvel, den reducerede pris på 200 er da stadig billigere, men det virker lidt spøjst at sætte original priserne op for derefter at lave 50% tilbud.
Eller er det mig der har misforstået noget?
Det lugter en smule af falsk markedsføring.... På side 3 skriver du at Winners Circle koster 300, men på side 1, her efter du har lavet 50% tilbud, er original prisen pludseligt 400. Nuvel, den reducerede pris på 200 er da stadig billigere, men det virker lidt spøjst at sætte original priserne op for derefter at lave 50% tilbud.
Er det ikke fordi at Winners Cicrle kostede 300 med de 30%?OscarB wrote:Hejsa
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 725 times
- Been thanked: 844 times
Det er vist mere kompliceret end som så.Brichs wrote:Er det ikke fordi at Winners Cicrle kostede 300 med de 30%?OscarB wrote:Hejsa
Hvis man sammenligner side 3 med side 1, er der en del prisstigninger, der ikke hænger sammen med 30%, bl.a.
Prophecy: 375 -> 400
Android: 450 -> 500
Titan: 525 -> 600
Martin, vi har handlet sammen uden problemer, jeg under dig gerne at sælge dine spil, og du skal tage for dem, hvad du finder rimeligt... men det her med at ændre førpriser undervejs og så i stedet at råbe højt om rabatter er i mine øjne noget rod. Du har før fået en venlig henstilling om at skrue ned for salgsretorikken. "SERIØST BILLIGE SPIL!!" burde gøre enhver tæppehandler med ophørsudsalg stolt. Og mht. "FØRST TIL MØLLE!" - er alle salg herinde ikke "først til mølle"?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
-
- 100+ indlæg
Hey Jacob,Gunness wrote:Det er vist mere kompliceret end som så.Brichs wrote:Er det ikke fordi at Winners Cicrle kostede 300 med de 30%?OscarB wrote:Hejsa
Hvis man sammenligner side 3 med side 1, er der en del prisstigninger, der ikke hænger sammen med 30%, bl.a.
Prophecy: 375 -> 400
Android: 450 -> 500
Titan: 525 -> 600
Martin, vi har handlet sammen uden problemer, jeg under dig gerne at sælge dine spil, og du skal tage for dem, hvad du finder rimeligt... men det her med at ændre førpriser undervejs og så i stedet at råbe højt om rabatter er i mine øjne noget rod. Du har før fået en venlig henstilling om at skrue ned for salgsretorikken. "SERIØST BILLIGE SPIL!!" burde gøre enhver tæppehandler med ophørsudsalg stolt. Og mht. "FØRST TIL MØLLE!" - er alle salg herinde ikke "først til mølle"?
Så vidt jeg kan se har jeg fået prissat alle spillene under 50% af markedsprisen og det mener jeg er seriøst billigt når man tager i betragtning at de kun er spillet 1 gange eller slet ikke. De 50% refererer til markedsprisen og ikke til mine førpriser.

Kan se nu at de 50% kan skabe forvirring omkring hvad de hentyder til så jeg har fjernet dem fra trådens titel.
"Først til mølle" hentyder til at det ikke er muligt at byde spillene op. Jeg sælger til den første der melder sig. Ikke til den der vil give højeste pris.
Mvh,
Martin
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: JULESALG! - Billige spil
Hvis man går ind på BoardGamePrices.com, så kan man se, at der er meget stor forskel på markedsprisen, også når man tager forsendelse med i regnestykket.
Kort sagt vil jeg hellere betale 66% af markedsprisen hos visse forhandlere end 50% af markedsprisen hos de forhandlere, der bliver sammenlignet med her.
Og reelt er der mange brugte brætspil til salg i dette forum, som ligger på 25-40% af markedsprisen, så det eneste du skal spørge dig selv om Martin er, om hvor mange spil du sælger, og om din pris så er konkurrence dygtig på "brugtspil markedet".
Med andre ord, hvis du virkelig har et ønske om at sælge noget seriøst i dette forum, så skal du sætte prisen yderligere ned, og stoppe al utroværdig retorik om RABAT, FØRST TIL MØLLE og så videre. Bare en lav konkurrencedygtig pris er nok, som du kan se i f.eks. Stony's, Århus' og Jens Hoppe's spilsalg tråde.
Bare mit råd,
Søren
Kort sagt vil jeg hellere betale 66% af markedsprisen hos visse forhandlere end 50% af markedsprisen hos de forhandlere, der bliver sammenlignet med her.
Og reelt er der mange brugte brætspil til salg i dette forum, som ligger på 25-40% af markedsprisen, så det eneste du skal spørge dig selv om Martin er, om hvor mange spil du sælger, og om din pris så er konkurrence dygtig på "brugtspil markedet".
Med andre ord, hvis du virkelig har et ønske om at sælge noget seriøst i dette forum, så skal du sætte prisen yderligere ned, og stoppe al utroværdig retorik om RABAT, FØRST TIL MØLLE og så videre. Bare en lav konkurrencedygtig pris er nok, som du kan se i f.eks. Stony's, Århus' og Jens Hoppe's spilsalg tråde.
Bare mit råd,
Søren
-
- 100+ indlæg
Eftersom at folk køber mine spil vil jeg mene at priserne er konkurrence-dygtige. Vil f.eks. mene at 300 kr.. for Fortune & Glory er et steal.Bugge wrote:Hvis man går ind på BoardGamePrices.com, så kan man se, at der er meget stor forskel på markedsprisen, også når man tager forsendelse med i regnestykket.
Bare mit råd,
Søren

Mvh,
Martin
Jeg vil godt lige understrege, at det ikke var meningen at bringe Martin i fedtefadet - jeg har også før handlet hos ham uden de store problemer, og han virker som en flink fyr. Det er måske bare kommunikationen der kan glippe på skrift, man kan hurtigt komme til at skrive noget som kan misforstås. Martin lader til at ville sælge sine spil til en nogenlunde rimelig pris, og det synes jeg er helt fair, vi nyder alle godt af at brugte spil ikke bare samler støv, men kan komme videre til nye ejere der vil få mere ud af dem.
Oscar
Oscar