Jeg har 2 spil jeg gerne vil sælge.
Det er Shogun for 250 kr. og Samurai for 100 kr.
Begge spil er i rigtig god stand,
der mangler ingen brikker, kort eller lignede
og de er kun blevet anvendt nogle få gange.
Mvh. Kennet
Salg: Shogun & Samurai
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: Salg: Shogun & Samurai
Jeg vil gerne købe Samurai for en ven, men hvad koster fragt?
Medmindre du da kommer til København i den nærmeste fremtid...

-
- Favoritspil: Ticket to Ride, El Grande
Jeg undersøger hvad det koster at sende den og vender tilbage.chr88 wrote:Jeg vil gerne købe Samurai for en ven, men hvad koster fragt?Medmindre du da kommer til København i den nærmeste fremtid...
Jeg tager gerne Shogun, sendt til min adresse 

Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Beklager - min ven har skaffet spillet andetstedsfra! Så jeg springer over, da jeg jo allerede selv ejer dette fantastiske spil. Så hvis der er andre, der mangler et godt "tænke"spil for 2 og 3 (og 4) spillere, så er det bare om at købe det af Kennet til denne gode pris.
Beklager besværet, Kennet, men jeg håber, du får det solgt alligevel!

-
Ok. Det er hvad der skerchr88 wrote:Beklager - min ven har skaffet spillet andetstedsfra! Så jeg springer over, da jeg jo allerede selv ejer dette fantastiske spil. Så hvis der er andre, der mangler et godt "tænke"spil for 2 og 3 (og 4) spillere, så er det bare om at købe det af Kennet til denne gode pris.![]()

-
Perfekt, hvis du oplyser din adresse så kan jeg måske nå at sende det i morgen.StormP wrote:Jeg tager gerne Shogun, sendt til min adresse
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 554 times
- Been thanked: 339 times