Warhammer 40.000 II Retribution på Steam - Er det gratis

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Warhammer 40.000 II Retribution på Steam - Er det gratis

Post by Sir William »

Hej

Var inde på min Steam konto i dag og kunne så se, at under mit bibliotek kunne jeg downloade og installere ovennævnte spil.

Er så usikker på om det er en gratis version eller lign.? Står nemlig ikke noget om at det er en demo og kan ikke læse noget om noget.

Så spørgsmålet er, hænder det at Steam forærer spil bort?

Står at der er 2 dage tilbage.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 708 times
Been thanked: 839 times

Re: Warhammer 40.000 II Retribution på Steam - Er det gratis

Post by Gunness »

Det er helt gratis - til og med søndag :P
Det er noget, Steam gør ret ofte - spillet er gratis i et antal dage, og derefter kan man typisk købe det til rabatpris.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

hvilket er en fed løsning, så man undgå at købe noget man tror er fedt til 399, og så man finder ud af at er noget møj.

Jeg kan godt lide priserne på spil til Ipad og Iphone, jeg bruger penge i flæng :)
Danny

Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Gunness wrote:Det er helt gratis - til og med søndag :P
Det er noget, Steam gør ret ofte - spillet er gratis i et antal dage, og derefter kan man typisk købe det til rabatpris.
Så det lader til, at kigge forbi Steam en gang imellem. Så kun at spillet stod i mit bibliotek da jeg skulle downloade Jagged Alliance - Back in action demoen.

Så nu er jeg ved at downloade spillet, så kan jeg spille det i et stykke tid for derefter at afgøre om jeg vil købe det?? Hvis jeg så ikke vil købe det, hvad så? Så vil det vel stadig fremgå af mit bibliotek men kan bare ikke spilles.
Post Reply