Gæt spillene v3.0
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Re: Gæt spillene v3.0
... som man kan se ham på et af kortene i Through the Ages: A Story of Civilization.Frouvne wrote:Nederst i midten finder vi Benjamin Franklin...
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Det er sjovt, det spil havde jeg med i overvejelserne. Jeg kunne se at layoutet lignede TtA (grøn stribe foroven, f.eks.), men i alle de eksempler på kort jeg kunne finde på BGG, var tegnestilen en helt anden og meget mere simpel end den detaljerede Franklin du har. Forskellige udgaver, måske?Frouvne wrote:... som man kan se ham på et af kortene i Through the Ages: A Story of Civilization.Frouvne wrote:Nederst i midten finder vi Benjamin Franklin...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Det billede jeg har taget udgangspunkt i er følgende:Jens_Hoppe wrote:Det er sjovt, det spil havde jeg med i overvejelserne. Jeg kunne se at layoutet lignede TtA (grøn stribe foroven, f.eks.), men i alle de eksempler på kort jeg kunne finde på BGG, var tegnestilen en helt anden og meget mere simpel end den detaljerede Franklin du har. Forskellige udgaver, måske?Frouvne wrote:... som man kan se ham på et af kortene i Through the Ages: A Story of Civilization.Frouvne wrote:Nederst i midten finder vi Benjamin Franklin...

Når eg nu gransker BGG nærmere kan jeg se, at der er tale om et kort, der indgår i en bruger-konstrueret variant.

Jeg ejer selv den allerførste version af spillet, hvor grafikken var anderledes og da kortets skabelon er den samme som den der er benyttet i spillet fangede jeg ikke, at der var tale om en variant. Det gjorde naturligvis ikke opgaven lettere!

frouvne, administrator