Stort tillykke til Maxell med de 30 år!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Stort tillykke til Maxell med de 30 år!
De hjerteligste lykønskninger i anledning af dagen, Maxell!
frouvne, administrator

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: Stort tillykke til Maxell med de 30 år!
Hej Mikkel,
Nej, du har ikke nået panik alderen endnu
Et stort tillykke med det bløde hjørne
Søren
Nej, du har ikke nået panik alderen endnu

Et stort tillykke med det bløde hjørne

Søren
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Tillykke!

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Sir William
- 1000+ indlæg
Ja, stort tillykke. Uha, kan faktisk stadig huske min 30 års fødsesldagsfest og desværre også dagen efter 

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Tillykke tillykke.
Håber, at du får en skøn dag med masser af gaver og KAGE ....
Håber, at du får en skøn dag med masser af gaver og KAGE ....
Tillykke med de 30! 1982 FTW! Håber ikke du er druknet i peber.
Som sidebemærkning kan jeg da lige nævne at jeg bliver 30 her på mandag. Jeg frygter derfor lidt, hvad mine nærmeste finder på...
Som sidebemærkning kan jeg da lige nævne at jeg bliver 30 her på mandag. Jeg frygter derfor lidt, hvad mine nærmeste finder på...

- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Stort tillykke her fra.. Håber du overlever, både at blive 30 og at blive fejret 

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Hej Mikkel,
Stort tillykke - håber du er blevet fejret ordentligt og har behørigt ondt i håret i dag
Stort tillykke - håber du er blevet fejret ordentligt og har behørigt ondt i håret i dag

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Hej Alle!
Tusind tak for jeres hilsner - det varmer så dejligt
Jeg blev fejret på bedst mulige vis. Jeg blev vækket af kæreste, børn, søster, svorger og mine forældre med morgensang og morgenbrød. En super start!
Vi havde lejet et festlokale og inviteret 36 gæster til mad og drikkelse og hyggeligt samvær med familie. Så da klokken blev 02:30, så sagde Mikkel tak og godnat, så var han sgu træt (dog ikke fuld og rundtosset - skulle køre til Ølstykke dagen efter
).
Og jeg fik nogle dejlige gaver. Ikke nok med at vi har fået en ny seng, så fik jeg også Merchants & Marauders, plus Pillars Of The Earth + udvidelsen. Så nogle rigtig dejlige spil, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Så jer der kender reglerne til spillene, hold lige øje med Voksenspil-sektionen - der kommer nok nogle spørgsmål
Rigtig god dag til jer alle!
Mvh
Mikkel
Tusind tak for jeres hilsner - det varmer så dejligt

Jeg blev fejret på bedst mulige vis. Jeg blev vækket af kæreste, børn, søster, svorger og mine forældre med morgensang og morgenbrød. En super start!
Vi havde lejet et festlokale og inviteret 36 gæster til mad og drikkelse og hyggeligt samvær med familie. Så da klokken blev 02:30, så sagde Mikkel tak og godnat, så var han sgu træt (dog ikke fuld og rundtosset - skulle køre til Ølstykke dagen efter

Og jeg fik nogle dejlige gaver. Ikke nok med at vi har fået en ny seng, så fik jeg også Merchants & Marauders, plus Pillars Of The Earth + udvidelsen. Så nogle rigtig dejlige spil, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Så jer der kender reglerne til spillene, hold lige øje med Voksenspil-sektionen - der kommer nok nogle spørgsmål

Rigtig god dag til jer alle!
Mvh
Mikkel