Tillykke til Frouvne
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Re: Tillykke til Frouvne
Mange tak for lykønskningerne. Det varmer! Og det selvom vi (naturligvis) har haft et fabelagtigt vejr her i Hellerup!
frouvne, administrator
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 770 times
Endnu en gang tak for hilsenerne. Jeg havde en aldeles fremragende dag. Brætspil blev der ikke nogen af, men jeg kan nu også godt forstå, hvis folk vurderer, at der ikke er behov for at lede os yderligere i fordærv.
frouvne, administrator
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 157 times
Nej, det klarer I fint selvFrouvne wrote:Endnu en gang tak for hilsenerne. Jeg havde en aldeles fremragende dag. Brætspil blev der ikke nogen af, men jeg kan nu også godt forstå, hvis folk vurderer, at der ikke er behov for at lede os yderligere i fordærv.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Men hans kone købte et brætspil på dagen ... og han fik en kogebog ... så hvad mere kan han forlange?Andrea wrote:Nej, det klarer I fint selvFrouvne wrote:Endnu en gang tak for hilsenerne. Jeg havde en aldeles fremragende dag. Brætspil blev der ikke nogen af, men jeg kan nu også godt forstå, hvis folk vurderer, at der ikke er behov for at lede os yderligere i fordærv.