Prem Rawat (tidligere kendt som Maharaji) taler i Falkoner centret den 24/6. Det er ikke så ofte han kommer hertil, så jeg har lyst til at gøre opmærksom på muligheden. Hans budskab er unikt selv om det er simpelt - det mest unikke for mig er nok at han taler til hjertet mere end til hjernen. Jeg kender ikke andre der har den egenskab.
Det koster ikke noget at komme ind og der er oversættelse til dansk. Invitationer kan bestilles her (processen er lidt bagvendt - man bestiller en invitation og får den så tilsendt på email hvis der er plads - det er for at sikre at lokale får plads først).
Du kan få mere info her om Prem Rawat og hvad han laver. Det er meget enklere at læse den første del af den side end at jeg giver en lang forklaring.
Og der er et helt friskt interview her, som giver en god oversigt (det er på engelsk/spansk).
Dette har intet med brætspil at gøre. Det er en aften der kan give dig en anden vinkel på dit liv. Jeg fik en lignende invitation for mere end 30 år siden, og det gjorde helt klart en forskel for mig. De der kender mig vil vide at jeg ikke er en missionerende type, så tag det for hvad det er og check det ud hvis du har lyst.
En invitation
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: En invitation
Næh, åbenbart ikke før nu.Robert wrote: De der kender mig vil vide at jeg ikke er en missionerende type
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Mik, jeg blander mig ikke i hvad du vælger at gøre. Jeg gør blot opmærksom på en mulighed.Mik wrote:Næh, åbenbart ikke før nu.Robert wrote: De der kender mig vil vide at jeg ikke er en missionerende type
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Javist. Du bruger blot internettet i stedet for at ringe på døre.Robert wrote:Mik, jeg blander mig ikke i hvad du vælger at gøre. Jeg gør blot opmærksom på en mulighed.
Robert, jeg har intet imod din mission, blot din påstand om at du ikke var ude på at udbrede kendskabet til denne specifikke religion.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Jeg synes det er fantastisk, at se hvor stor den industri, om at fortælle os hvordan vi skal leve vores liv, er.
Det gælder religion, filosofi, livsanskuelse, helse o.s.v.
Hvornår holdt vi op med at tænke selv!
Det er denne udvikling der, for mig, er skræmmende.
(nedenstående er slogans fra en kendt chokoladebar med 20 års forskel.)
Raiders - del den med din ven.
Twigs - two for me. Non for you.
Det gælder religion, filosofi, livsanskuelse, helse o.s.v.
Hvornår holdt vi op med at tænke selv!
Det er denne udvikling der, for mig, er skræmmende.
(nedenstående er slogans fra en kendt chokoladebar med 20 års forskel.)
Raiders - del den med din ven.
Twigs - two for me. Non for you.
Danny

- Mik
- 2500+ indlæg
Som om der er forskel.Robert wrote:Det er ikke en religion.
Dette handler om oplevelse, ikke tro.
Alene det at du mener at han taler til en muskel...