Der er mulighed for - frem til d. 6. juli - at støtte Urbanization på kickstarter. Spillet koster $59 og $20 i fragt. Med en dollarkurs på knapt seks kroner er det vist ikke specielt lukrativt. Men så kan man vælge at gå op i $40 trin, og bestille andre Queen udgivelser samtidig uden at det koster ekstra fragt. Nu har jeg selv lige bestilt Lancaster andetsteds fra. Ellers kunne man med fordel have købt det for $40 her. Derudover kan man bestille Shogun (og evt. $20 for udvidelsen) samt Kairo.
http://www.kickstarter.com/projects/101 ... banization
Urbanization på kickstarter
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Urbanization på kickstarter
Jeg regner med selv at bestille Urbanization. Og efter at jeg har fået lidt bedre plads til spil, tror jeg også jeg vil benytte mig af muligheden for at gen-erhverve mig Shogun + Expansion.
Såfremt der er nogen der vil benytte chancen til at (sam-) bestille Lancaster og/eller Kairo til en fornuftig pris, så er der i hvert fald en mulighed her.
Såfremt der er nogen der vil benytte chancen til at (sam-) bestille Lancaster og/eller Kairo til en fornuftig pris, så er der i hvert fald en mulighed her.
Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
Hejsa,
Jeg har selv kigget på den og i samme forbindelse spurgt Queen Games via Kickstarter om der var mulighed for at samle den op til Spiel 12 og de siger at de arbejder på et pledge level med pick up til Spiel 12. Så måske kunne du selv hente den eller få en ven til det, hvis det var.
mvh
Morten
Jeg har selv kigget på den og i samme forbindelse spurgt Queen Games via Kickstarter om der var mulighed for at samle den op til Spiel 12 og de siger at de arbejder på et pledge level med pick up til Spiel 12. Så måske kunne du selv hente den eller få en ven til det, hvis det var.
mvh
Morten
Hilsen Morten

- Legius
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Memoir 44
Jeg har bestilt den via kickstarter, selv om jeg nok må sande at den kommer til at stå og samle stå i reolen i nogen tid før jeg kan få den på bordet. Selv om det jo ser spændende ud, så ser jeg min spille gruppe alt for sjældent til at jeg kan nå at få alt det nye på bordet.
Burde måske finde nogen flere at spille med så samlingen kan blive støvet lidt af
Burde måske finde nogen flere at spille med så samlingen kan blive støvet lidt af

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights