Som altid på tredie sal (grupperum 2) i Valby Kulturhus på Toftegårds Plads.
Vi begynder ved 11-tiden, og holder op når de sidste går hjem - dog senest kl. 18.
Consimmøde på søndag den 1. juli (!!!) 2012
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Consimmøde på søndag den 1. juli (!!!) 2012
Last edited by Mik on Thu Jun 28, 2012 1:46 pm, edited 1 time in total.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Consimmøde på søndag den 1. juli (!!!) 2012
Med mindre der er noget der spænder ben for min deltagelse, regner jeg med at dukke op. Jeg stikker Lancaster under armen.
Sidst spillet:

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Fint. Jeg er på - det skal prøves.Stony wrote:Med mindre der er noget der spænder ben for min deltagelse, regner jeg med at dukke op. Jeg stikker Lancaster under armen.
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Me too, me tooStony wrote:Med mindre der er noget der spænder ben for min deltagelse, regner jeg med at dukke op. Jeg stikker Lancaster under armen.

Og så kan du tage spillene med, så tager jeg gysser med.
Søren
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Nooo, jeg kan desværre igen ikke komme! Det er jo ved at udvikle sig til en skidt vane, nu hvor jeg har misset 2 møder i træk. Ser dog frem til søndag d. 5. august... I må have en god spildag!