Pakker fra DPD leveres nu via Post Danmark

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Pakker fra DPD leveres nu via Post Danmark

Post by Frouvne »

Det forlyder via DPD's hjemmeside dpdonline.dk:
Fra den 25. juni leverer DPD Danmark pakker til erhvervs- og privatmodtagere via Post Danmarks distributionsnet.

Er du privat modtager, bliver din pakke afleveret hjemme hos dig. Hvis du ikke er hjemme, når postbuddet ringer på, lægger vi en seddel til dig om, på hvilket af Post Danmarks 700 posthuse og -butikker du kan hente din pakke.
Det har til tider været en frustrerende oplevelse at skulle modtage pakker på en privatadresse fra DPD og andre firmaer, der i bund og grund er bedst gearet til erhvervskunder. Til gengæld har min oplevelse været, at det er gået som smurt, når man har bedt dem om at levere privat-pakker til arbejdsadresser. Så det er med blandede følelser, jeg læser denne meddelelse.
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Pakker fra DPD leveres nu via Post Danmark

Post by Mik »

Det var da en sørgelig nyhed!
Jeg var ellers lige blæevet så glad for dem, fordi de i de seneste par måneder var begyndt at smide en seddel ind af brevsprækken, så jeg blot skulle skrive under for at få dem til at lægge pakken på dørmåtten.
Jet tænkte nok at det var for godt til at vare ved...
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Jeg kan kun sige - fantastisk. Det har altid været bøvlet at få leveret til arbejde, da vi ikke har åbent lige så længe, som transportfirmaerne gerne vil have lov at levere til.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter

Post by kwo »

Ja, jeg kan også kun juble over denne besked. De par gange jeg har fået pakker med DPD har det været noget af et mareridt.
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
Post Reply