Tillykke til Bugge
- Sir William
- 1000+ indlæg
Tillykke til Bugge
Hmmm, havde forventet lidt bedre vejr i dag men nope, det er ikke tilfældet.
Forventer altså bedre vejr næste år på denne dato, så du må hellere oppe dig Bugge.
Hjertelig tillykke med fødselsdagen!! Håber den bliver sjov, med mange gaver og hygge med brætspil!
Forventer altså bedre vejr næste år på denne dato, så du må hellere oppe dig Bugge.
Hjertelig tillykke med fødselsdagen!! Håber den bliver sjov, med mange gaver og hygge med brætspil!
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Tillykke til Bugge
Tillykke med dagen, Bugge.
Burde næsten have købt en føds'gave til dig i London, men var ikke lige opmærksom på dagen. Det er for sent nu - tager hjem i dag.

Burde næsten have købt en føds'gave til dig i London, men var ikke lige opmærksom på dagen. Det er for sent nu - tager hjem i dag.

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Stort tillykke!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Ja, julibørnene har åbenbart ikke opført sig ordentligt i årSir William wrote:Hmmm, havde forventet lidt bedre vejr i dag men nope, det er ikke tilfældet.

Tillykke med dagen! Må den bringe mange brætspil og varm kakao

-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Tillykke - jeg håber, du får spillet nogle af dine spil på "Want to play"-liste. Og hvis ikke, så får vi gjort det på tirsdag! 

- glorn
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie. - Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Jeg takker for alle de fine føds'dags hilsener
Har fejret dagen med at spille Deadwood og In the Year of the Dragon og det kunne ikke være meget bedre
Søren

Har fejret dagen med at spille Deadwood og In the Year of the Dragon og det kunne ikke være meget bedre

Søren
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
Sludder ... der var solskin på min fødselsdag - det er jeg helt sikker på!Andrea wrote:Ja, julibørnene har åbenbart ikke opført sig ordentligt i årSir William wrote:Hmmm, havde forventet lidt bedre vejr i dag men nope, det er ikke tilfældet.![]()
![]()
Tillykke med dagen! Må den bringe mange brætspil og varm kakao
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
Forsinket tillykke herfra - vi har været uden indernet (som jeg kender nogen, der sigerBugge wrote:Jeg takker for alle de fine føds'dags hilsener![]()
Har fejret dagen med at spille Deadwood og In the Year of the Dragon og det kunne ikke være meget bedre![]()
Søren

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Ankommer lidt sent til festen; lykønskningerne skal dog ikke være mindre af den grund!
frouvne, administrator