Lukket
Re: Sælges: KoS, Innovation. Købes: Jambo, Revolver
Vil lige tilføje, at jeg selvfølgelig er villig til at gi mere for Jambo, hvis der følger expansions med.
Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Hejsa,
Jeg køber gerne Kingdom of Solomon (inkl promo kort) til 100 kr.
Hvor i NV bor du?
Søren
Hvor i NV bor du?
Søren
Det lyder godtBugge wrote:Hejsa,
Hvor i NV bor du?
Søren

-
- 100+ indlæg
I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?JoelP wrote:Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
Men det er da lidt af en skam da jeg tror et brætspil over det tema kunne være cool nok..
vh
Jesper
-
- 100+ indlæg
Rettelse:Jesper_Norris wrote:I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?
Users Owning: 184
Tjaa, så er der jo håb. Er desværre ikke en af de 184. Men det kan jo være, at en af dem er en dansker, der kan sende lidt rumvæsner i din retning

vh
Jesper
Re: Sælges: Innovation. Købes: Jambo, Revolver
Jesper, det er et print and play spil, filerne ligger på BGG og man kan så selv lave sin egen version ved at printe filerne på f.eks. noget hårdt karton og så bruge kortsleeves, så man dermed har et komplet "hjemmelavet" spil. Hvilket jeg selv har tænkt mig at gøre, hvis ingen ligger inde med det. Jeg er bare doven. Og det skulle ikke være første gang et print and play spil har skiftet hænder herinde. Mht self publication betyder det bare at forfatteren selv har udgivet det, altså indtil white goblin games valgte at udgive det som westernspil for at undgå at skulle betale for 'Aliens' licensen. Håber det opklarede lidt 

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 639 times
- Been thanked: 942 times
Jeg ligger f.eks. inde med spillet. Hvis man ikke er til at klippe og klistre selv, er der altid muligheden for at få dem printet på spillekort via Artscow.comJesper_Norris wrote:I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?JoelP wrote:Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
Men det er da lidt af en skam da jeg tror et brætspil over det tema kunne være cool nok..
vh
Jesper
frouvne, administrator

Re: Sælges: Innovation. Købes: Jambo, Revolver
Vil gerne købe Innovation, hvis det endnu ikke er taget.
Sender lige en besked...
Sender lige en besked...
Jeg har også en artscow kopi. Den kunne jeg muligvis godt overtales til at skaffe mig af med - alt efter hvad konen synes. Vi kan evt snakkes ved en dag på en gang Bastard Café, eller på Facebook?Frouvne wrote:Jeg ligger f.eks. inde med spillet. Hvis man ikke er til at klippe og klistre selv, er der altid muligheden for at få dem printet på spillekort via Artscow.comJesper_Norris wrote:I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?JoelP wrote:Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
vh
Jesper