Har netop købt en Talisman-udvidelse fra dem uden problemer.
Prisen var lavere end hvad jeg skulle betale for æsken hos mine normale forhandlere, og med gratis levering oveni tog jeg chancen.
Desværre har de kun spil fra Fantasy Flight Games og US Games, så vidt jeg kan se.
The Book Depository
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: The Book Depository
Har spurgt dem i en mail i dag og har fået følgende svar
"
Dear Claus
All our orders are dispatched from our warehouse in the UK,.
Kind Regards, Lucy Titcombe, Customer Advisor "
Deres priser er rimelig lave (lidt dyrere end Boardgameguru og Heron) men med gratis forsendelse til Danmark, er det da værd at følge med i deres tilbud.
"
Dear Claus
All our orders are dispatched from our warehouse in the UK,.
Kind Regards, Lucy Titcombe, Customer Advisor "
Deres priser er rimelig lave (lidt dyrere end Boardgameguru og Heron) men med gratis forsendelse til Danmark, er det da værd at følge med i deres tilbud.
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Nu ved jeg godt det primært er en bog-handel, men er det mig eller har de ikke så stort et spil udvalg?
Den eneste måde jeg umiddelbart kan finde spil på, er ved at skrive boardgame oppe i søgefeltet - er det også sådan I finder dem? (Jeg søger ikke noget specifikt - var bare nysgerrig)
Den eneste måde jeg umiddelbart kan finde spil på, er ved at skrive boardgame oppe i søgefeltet - er det også sådan I finder dem? (Jeg søger ikke noget specifikt - var bare nysgerrig)
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Som jeg skrev ovenfor har de spil fra FFG og USG - samt nogle ganske få andre familiespil.
Og nej, de er ikke lette at søge på, men du søge på specifikke titler eller gennemtrævle "miscellaneous Item" kategorien side for side...
Og nej, de er ikke lette at søge på, men du søge på specifikke titler eller gennemtrævle "miscellaneous Item" kategorien side for side...
- Mik
- 2500+ indlæg
Det viser sig, at der rent faktisk er nogen som har gidet at søge efter hvilke spil de sælger:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/7 ... com/page/1?
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/7 ... com/page/1?