De sender dog til Sverige, så for dem med svenske venner og nem adgang dertil kan det evt. klares den vej.. har dog slet ikke kigget på om den nye hjemmeside også har betydet nye priser...

Hm... jeg bestilte nu fra dem i slut-januar/start-februar, og der sendte de til Danmark - til gengæld er der kommet en del gebyrer på, så det er ikke så billigt længereTaibi wrote:The Book Depository er tilbage med ny hjemmeside, men stadig ingen levering til Danmark...
Ja, men så er der jo ikke andet at gøre end forsøge... men iflg. dette link figurerer Danmark ingen steder...Andrea wrote:Hm... jeg bestilte nu fra dem i slut-januar/start-februar, og der sendte de til Danmark - til gengæld er der kommet en del gebyrer på, så det er ikke så billigt længereTaibi wrote:The Book Depository er tilbage med ny hjemmeside, men stadig ingen levering til Danmark...
Hver gang jeg har bestilt derfra har leveringstiden være omkring 10 dage. Normalt er det post danmark som har leveret, så det er bare at afhente på posthuset. En gang var det et andet transport firma (jeg kan ikke huske hvilket) hvor jeg så skulle bestille en ny levering ved dem.StormP wrote:Er der nogen af jer, der har handlet hos boardgameguru.co.uk, og kan svare på et par spørgsmål?
- Hvordan var leveringstiden, og hvis jeg ikke er hjemme den dag pakken kommer, hvor skal jeg så regne med, at den skal afhentes (hos hvem?)?
Det startede pr 25.06 - så det kører forrygende alleredeStony wrote:De er - i hvert fald sidst jeg handlede hos dem - blandt dem der leverer via DPD. DPD annoncerede for nylig, at deres pakker fremadrettet vil blive bragt ud af PostDanmark. Om de så reelt har fået lavet det skifte eller hvornår det sker, bliver jeg svar skyldig på.
+1JoelP wrote:Jeg vil være endnu en af dem, der roser Boardgameguru. Gode priser, ok fragt og skide god kundeservice