WEB butikker i UK

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Taibi »

The Book Depository er tilbage med ny hjemmeside, men stadig ingen levering til Danmark...

De sender dog til Sverige, så for dem med svenske venner og nem adgang dertil kan det evt. klares den vej.. har dog slet ikke kigget på om den nye hjemmeside også har betydet nye priser... :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Taibi wrote:The Book Depository er tilbage med ny hjemmeside, men stadig ingen levering til Danmark...
Hm... jeg bestilte nu fra dem i slut-januar/start-februar, og der sendte de til Danmark - til gengæld er der kommet en del gebyrer på, så det er ikke så billigt længere :(
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Andrea wrote:
Taibi wrote:The Book Depository er tilbage med ny hjemmeside, men stadig ingen levering til Danmark...
Hm... jeg bestilte nu fra dem i slut-januar/start-februar, og der sendte de til Danmark - til gengæld er der kommet en del gebyrer på, så det er ikke så billigt længere :(
Ja, men så er der jo ikke andet at gøre end forsøge... men iflg. dette link figurerer Danmark ingen steder...

http://www.bookdepository.co.uk/help/to ... elpContent

... og har så lige opdaget at det er listen over lande med gratis levering... :?

... men der står nedenfor at de gerne sender til lande på listen, hvis ikke ens land er på...
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by StormP »

Er der nogen af jer, der har handlet hos boardgameguru.co.uk, og kan svare på et par spørgsmål?

- Hvordan var leveringstiden, og hvis jeg ikke er hjemme den dag pakken kommer, hvor skal jeg så regne med, at den skal afhentes (hos hvem?)?
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by BACON! »

StormP wrote:Er der nogen af jer, der har handlet hos boardgameguru.co.uk, og kan svare på et par spørgsmål?

- Hvordan var leveringstiden, og hvis jeg ikke er hjemme den dag pakken kommer, hvor skal jeg så regne med, at den skal afhentes (hos hvem?)?
Hver gang jeg har bestilt derfra har leveringstiden være omkring 10 dage. Normalt er det post danmark som har leveret, så det er bare at afhente på posthuset. En gang var det et andet transport firma (jeg kan ikke huske hvilket) hvor jeg så skulle bestille en ny levering ved dem.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

De er - i hvert fald sidst jeg handlede hos dem - blandt dem der leverer via DPD. DPD annoncerede for nylig, at deres pakker fremadrettet vil blive bragt ud af PostDanmark. Om de så reelt har fået lavet det skifte eller hvornår det sker, bliver jeg svar skyldig på.

Forvent leveringstid på omkring en uge.
Sidst spillet:
Image
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Stony wrote:De er - i hvert fald sidst jeg handlede hos dem - blandt dem der leverer via DPD. DPD annoncerede for nylig, at deres pakker fremadrettet vil blive bragt ud af PostDanmark. Om de så reelt har fået lavet det skifte eller hvornår det sker, bliver jeg svar skyldig på.
Det startede pr 25.06 - så det kører forrygende allerede :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Been thanked: 4 times

Post by chr88 »

Boardgameguru er en rigtig god side, klart den bedste imo. Fine priser, gode tilbud og ekstremt hurtig levering - har ganske ofte fået mine spil blot 3 dage efter, jeg har bestilt! Jeg tror ikke, at der nogensinde er gået en hel uge, så jeg kan absolut anbefale dem. :)

Mht. levering har mine oplevelser været lidt forskellige fra gang til gang. En enkelt gang har jeg vist bestilt en ny leveringsdag hos DPD, mens jeg en anden gang har skullet hente pakken på posthuset. Uanset hvad har det dog været gnidningsfrit, og det lader til, at pakkerne fremover bliver leveret af PostDK, så der skulle ikke være noget problem.
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Jeg vil være endnu en af dem, der roser Boardgameguru. Gode priser, ok fragt og skide god kundeservice
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

JoelP wrote:Jeg vil være endnu en af dem, der roser Boardgameguru. Gode priser, ok fragt og skide god kundeservice
+1 :D
frouvne, administrator

Image
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by StormP »

Tusind tak for svarene, folkens! Så vil jeg lægge min bestilling der, og så se om jeg kan få en ligeså god oplevelse, som jer andre :)
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

I øjeblikket kører de med nogle gode tilbud. Hvis jeg ikke allerede ejede Age of Empires III, ville det helt sikkert ryge ned i kurven til de £19.99 det står til lige nu.
Sidst spillet:
Image
shadowdale
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by shadowdale »

Jeg har næsten altid kun handlet hos Paul Lister (boardgameguru) når jeg skulle hente spil hjem fra udlandet. Plejer altid at spørge vennerne så vi samler en stor ordre og tit dækker mængde rabatten vores porto og mere til. Der er så vidt jeg husker rabatter ved £50, £100 og £250.

De par gange hvor han har glemt et spil (nok fordi jeg er oppe på 30+ spil i nogle bestillinger) sender han det altid omkostnings frit lige så snart jeg gør opmærksom på det og smider også altid et mindre eller beskadiget spil med som undskyldning.

Hvis det ikke var fordi jeg er i gang med at spare penge fordi jeg snart skal giftes, så havde jeg også snart en større bestilling jeg skulle have ham til at samle, men venter til efter brylluppet og til udvidelserne til både 7 Wonders og RftG er kommet :-) Så må jeg bare håbe at han stadig har AoE3 på tilbud......

Men han er super flink, venlig, har god service og gode priser.
Post Reply