Android: Netrunner
Re: Android: Netrunner
Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)
På vej? Hvad jeg ved er det ikke udgivet endnu
(Og er helt sikker på at det også gælder UK) Når det er sagt bliver det sendt ud her på onsdag eller torsdag.
Så jeg har det på lager mandag eller tirsdag. (forventer jeg)
Mvh Patrick

Så jeg har det på lager mandag eller tirsdag. (forventer jeg)
Mvh Patrick
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Så vidt jeg har forstået, skulle spillet være hos Boardgameguru.co.uk på torsdag og så plejer de prompte at ryge afsted. Så ventetiden er ved at være slut!JoelP wrote:Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart

frouvne, administrator

-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)
Frouvne wrote:Så vidt jeg har forstået, skulle spillet være hos Boardgameguru.co.uk på torsdag og så plejer de prompte at ryge afsted. Så ventetiden er ved at være slut!JoelP wrote:Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart
Yep forventer at mine er fremme imorgen eller fredag

Jeg tror lige jeg må besøge fantask eller faraos i morgen, og se om jeg kan skaffe et eksemplar eller 2.
Så mangler jeg bare at finde nogen at spille det imod - for der er tilsyneladende ikke nogen i min "normale" vennekreds som er vitterligt interesseret i spillet. Så hvis der er brugere her på forum der er friske - så skal de være velkommen til at sende mig en private message.
Så mangler jeg bare at finde nogen at spille det imod - for der er tilsyneladende ikke nogen i min "normale" vennekreds som er vitterligt interesseret i spillet. Så hvis der er brugere her på forum der er friske - så skal de være velkommen til at sende mig en private message.