Oprydnigssalg

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Skovgaard
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 81
Joined: Tue Mar 24, 2009 1:44 pm

Oprydnigssalg

Post by Skovgaard »

Inden følgende spil bliver pakket langt væk vil jeg høre om der er nogen der vil have mere glæde af dem.

Break out Normandy - Avalon hill udgave meget fin stand spillet to gange,. Æsken har en ridse. 250 kr

Silent war - Compass Games - Meget god stand spillet en gang. 250 kr - Solgt

Price of Freedom - compass Games - Spillet en gang - æsken har fået et slag - 100 kr

Memoir 44 samt Battle Cry (1 ed) pakket i Memoir boksen. Sælges derfor samlet. I god stand. 350kr

Tide of Iron -FFG- aldrig spillet, brikkerne taget ud og det hele pakket ned i æsken til en Descent udvidelse. Jeg er ikke sikker på jeg har reglerne men de kan hentes fra FFG. 200 kr. - solgt

Andean Abyss - GMT Games - Helt nyt i folie - GMT valgte at sende mig to på P500 idag. 500kr - Solgt

Spillene befinder sig i Søborg og jeg vil helst ikke sende da det er så bøvlet.

Christian
Last edited by Skovgaard on Fri Sep 14, 2012 9:07 am, edited 5 times in total.
Tommy Champione
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 103
Joined: Thu May 19, 2011 12:11 am
Location: Brønshøj

Re: Oprydnigssalg

Post by Tommy Champione »

Skovgaard wrote:
Tide of Iron -FFG- aldrig spillet, brikkerne taget ud og det hele pakket ned i æsken til en Descent udvidelse. Jeg er ikke sikker på jeg har reglerne men de kan hentes fra FFG. 200 kr.

Spillene befinder sig i Søborg og jeg vil helst ikke sende da det er så bøvlet.
Hej jeg har før kigget på ToI. Kan vi eventuelt mødes f.eks. nørreport eller i den stil?
Du må meget gerne kigge om du har reglerne et sted i øvrigt.
Vh
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Oprydnigssalg

Post by Oseali »

Silent War har været på ønskelisten i et stykke tid, sig til hvis du får lyst til at sende :-)
Image
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Oprydnigssalg

Post by peskjens »

"Break out Normandy - Avalon hill udgave meget fin stand spillet to gange,. Æsken har en ridse. 250 kr"



Sender lige PB.
Post Reply