Byttes CoC LCG asylum pack kort
-
- 50+ indlæg
Byttes CoC LCG asylum pack kort
Da jeg har købt 2 set "Antediluvian Dreams" bytter jeg alle x3 kort fra denne pack med alle x3 kort fra et andet asylum pack. Dog ikke "Ancient Horrors" og "Horror Beneath" som jeg har.
B
B
-
- 50+ indlæg
-
- 50+ indlæg
-
- 50+ indlæg
Re: Byttes CoC LCG asylum pack kort
At bytte en hel asylum pack for en anden er ikke plausibelt. Ikke medmindre nogen andre står i samme situation hvor de har fået to af den samme.
Jeg vil give dig en hund for sættet dog, såfremt det er den nye format med 60 kort i pakken, så skal du ikke tænke mere på det.
Antediluvian dreams er dog kommet tilbage på markedet i den nye collation, så jeg frygter lidt at det er den gamle udgave med 40 kort i, du har.
Jeg vil give dig en hund for sættet dog, såfremt det er den nye format med 60 kort i pakken, så skal du ikke tænke mere på det.
Antediluvian dreams er dog kommet tilbage på markedet i den nye collation, så jeg frygter lidt at det er den gamle udgave med 40 kort i, du har.
It's about playing games, not owning games.
et side sprøgsmål til CoC - the lcg : er der et draft format der virker i forhold til deck building hvis man bare vil have et hygge spil?
//Christian
//Christian
opret gerne en tråd i voksenspil. Det sømme sig ikke at diskutere det her (og med sømmer mener jeg at når nogen en gang om lang tid søger på Call of Cthulhlu, så vil man hellere søge i andre underfora end køb og salg). Så taler vi om det dér 

It's about playing games, not owning games.
-
- 50+ indlæg
Jeg har vist ikke udtrykt mig klart nok i forhold til den foreslåede byttehandel. Jeg har helt bevidst købt 2 Antediluvian dreams fordi jeg gerne ville have dobbelt af de kort der kun er en af i hver pakke. Det efterlader mig med en del af de kort der er 3 af i en pakke. Jeg forestillede mig at andre måske kunne være i samme situation. Og de er ganske rigtigt 40 korts versionen jeg har.
mvh Bjørn
mvh Bjørn
-
- 50+ indlæg
-
- 50+ indlæg
Re: Byttes/bortgives CoC LCG asylum pack kort
Da der tilsyneladende ikke er nogen der vil bytte foræres nævnte kort væk. kun afhentning på Nørrebro
mvh Bjørn
mvh Bjørn