Star wars The queens gambit SØGES

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
karse88
10+ indlæg
10+ indlæg

Star wars The queens gambit SØGES

Post by karse88 »

Jeg spillede The Queens gambit da jeg var yngre og har prøvet at finde det nogen tid.. hvis der er nogen der ved noget om en eventuel reprint / har et de vil af med / kender en der har, ville jeg sende god energi i vedkomendes retning :)

Jeg søger en rimelig stand til rimelige penge, men alle henvendelser er velkomne da jeg så småt er ved at give op! - HÅBER i kan hjælpe mig!

May the force be with you all ;p
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Star wars The queens gambit SØGES

Post by Brichs »

Jeg har ikke et...men jeg har set dem på eBay til 800-1000 kroner. Just sayin' ;)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
karse88
10+ indlæg
10+ indlæg

Post by karse88 »

jaaaa jeg har fundet den til lidt over 100 dollar, men han sender ikke til europa! de er tossede de amerikanere... jeg håbede at nogen havde en kusines af en fætter der havde det, eller lign :(
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

karse88 wrote:jaaaa jeg har fundet den til lidt over 100 dollar, men han sender ikke til europa! de er tossede de amerikanere... jeg håbede at nogen havde en kusines af en fætter der havde det, eller lign :(
Prøv at søge her på forum på Queens Gambit.
Annemette W. havde et liggende - hvilket hun skrev i forbindelse med en anden henvendelse - men jeg husker ikke, at handlen kom i stand. Hvis hun stadig har det, kan du skrive til hende.
Post Reply