Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
slinden
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Aug 07, 2012 11:46 pm

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by slinden »

Der er vist lige en plads tilbage. Den vil jeg gerne snuppe. (uden overnatning)

--Steen
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9180
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Fuldt hus på lige under 16 timer. Ja, så skal man ikke være væk ret længe for at misse muligheden. Jeg vil dog blive meget overrasket, om de der nu er tilmeldt alle holder fast i tilmeldingen. Erfaringerne viser at der altid er nogen der må falde fra af den ene eller anden årsag. Så folk der har i første ombæring har misset muligheden, kan med stor sandsynlighed redde sig en plads alligevel, ved at hoppe på ventelisten.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Sir William »

Stony wrote:Fuldt hus på lige under 16 timer. Ja, så skal man ikke være væk ret længe for at misse muligheden. Jeg vil dog blive meget overrasket, om de der nu er tilmeldt alle holder fast i tilmeldingen. Erfaringerne viser at der altid er nogen der må falde fra af den ene eller anden årsag. Så folk der har i første ombæring har misset muligheden, kan med stor sandsynlighed redde sig en plads alligevel, ved at hoppe på ventelisten.
Populariteten af dette arrangement er jo også en anerkendelse af, at det er godt og super lækkert. Så cadoux til dig for et godt initiativ og styring. 8)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Helle »

Stony wrote:Fuldt hus på lige under 16 timer. Ja, så skal man ikke være væk ret længe for at misse muligheden. Jeg vil dog blive meget overrasket, om de der nu er tilmeldt alle holder fast i tilmeldingen. Erfaringerne viser at der altid er nogen der må falde fra af den ene eller anden årsag. Så folk der har i første ombæring har misset muligheden, kan med stor sandsynlighed redde sig en plads alligevel, ved at hoppe på ventelisten.
Ja, det er da også derfor, at det var supergodt, at du havde udsendt et varsel for et par uger siden, så vi kunne holde ekstra øje ....
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Sir William »

Helle wrote:
Stony wrote:Fuldt hus på lige under 16 timer. Ja, så skal man ikke være væk ret længe for at misse muligheden. Jeg vil dog blive meget overrasket, om de der nu er tilmeldt alle holder fast i tilmeldingen. Erfaringerne viser at der altid er nogen der må falde fra af den ene eller anden årsag. Så folk der har i første ombæring har misset muligheden, kan med stor sandsynlighed redde sig en plads alligevel, ved at hoppe på ventelisten.
Ja, det er da også derfor, at det var supergodt, at du havde udsendt et varsel for et par uger siden, så vi kunne holde ekstra øje ....
Selv med en advarsel om, at der inden for 14 dage ville komme en indbydelse, så er det stadig umådeligt imponerende at det blev fyldt op på 16 timer Altså fra søndag aften til mandag middag.

Har besluttet mig for, at slå telt op på plænen - regner ikke med det vil være et problem - så der vil være 2-3 ekstra sovepladser for dem som ikke vil sove på sovesal. Der er 2 sovekabiner med plads til 2 personer eller en stor sovekabine til 4 samt forrum til bagage m.m..
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Robert »

Stony har en grænse på 36, så antallet der sover hjemme eller udenfor og derved giver plads til andre er afhængigt af hvor mange der er plads til i soverummene. Med mindre man synes det er bedre at sove udenfor end indenfor.

Og ja, det er imponerende at der er "udsolgt - indtil videre" på så kort tid. jeg var heldig at se den kort efter at den kom op.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Sir William »

Robert wrote:Stony har en grænse på 36, så antallet der sover hjemme eller udenfor og derved giver plads til andre er afhængigt af hvor mange der er plads til i soverummene. Med mindre man synes det er bedre at sove udenfor end indenfor.

Og ja, det er imponerende at der er "udsolgt - indtil videre" på så kort tid. jeg var heldig at se den kort efter at den kom op.
Det med teltet var nu heller ikke for at give plads til ekstra, det var mere ment som et tilbud til dem som var tilmeldt og som måske ville have et alternativ til sovesalen. Umiddelbart vil der jo nok være mere ro i et telt og er det super vejr, nok også mere behageligt temperaturmæssigt.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9180
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Sir William wrote:nok også mere behageligt temperaturmæssigt.
Måske... Første år var der RET fodkoldt da vi ankom.
Jeg har selv tænkt tanken at smække et telt op. Men nu må vi se. For mit vedkommende afhænger det nok også lidt af vejrudsigten.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Sir William »

Stony wrote:
Sir William wrote:nok også mere behageligt temperaturmæssigt.
Måske... Første år var der RET fodkoldt da vi ankom.
Jeg har selv tænkt tanken at smække et telt op. Men nu må vi se. For mit vedkommende afhænger det nok også lidt af vejrudsigten.
Vælter det ned med vand eller sne, så gør jeg det nok heller ikke. Men er det tørvejr, så gør jeg. Sjovt at ligge i telt :P
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Sat May 28, 2011 3:20 pm
Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)
Location: Kolding
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by patrick »

Sidste gang, kunne jeg desværre ikke i sidste ende.. Men denne gang må det være.. ! Jeg skal med! :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9180
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

patrick wrote:Sidste gang, kunne jeg desværre ikke i sidste ende.. Men denne gang må det være.. ! Jeg skal med! :D
Vi krydser fingre. I første ombæring bliver det altså "kun" venteliste, men det vil undre mig voldsomt, om ikke der er nogle stykker der falder fra.
Sidst spillet:
Image
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Sat May 28, 2011 3:20 pm
Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)
Location: Kolding
Contact:

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by patrick »

Stony wrote:
patrick wrote:Sidste gang, kunne jeg desværre ikke i sidste ende.. Men denne gang må det være.. ! Jeg skal med! :D
Vi krydser fingre. I første ombæring bliver det altså "kun" venteliste, men det vil undre mig voldsomt, om ikke der er nogle stykker der falder fra.

Hvis man nu sov i bilen, så kunne man vel også få lov til at være med :P?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9180
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Stony »

Sakset fra det første indlæg i tråden:
Stony wrote:Der er et deltagerloft på cirka 30 personer. Grunden til at jeg skriver cirka, er at såfremt der er folk der medbringer telt, sover i shelter, eller kører hjem og sover, så bliver der plads til lidt flere. Det øverste loft rammer vi ved 36 deltagere. Herover vil det blive for mokket.
Det er desværre ikke kun et spørgsmål om sovepladser.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by Jeppe »

Martin Kierkegaard og jeg vil rigtig gerne deltage - selvom vi foreløbig må nøjes med en plads på ventelisten.

Hilsner
Jeppe Øster-Rothenborg
User avatar
MortenL
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Sun Nov 07, 2010 7:47 pm
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con IV - 19-21. april 2013

Post by MortenL »

Skriv gerne mig og sønneke Robert på ventelisten. Sidste gang var vi heldige at komme med selv om vi stod lidt nede ad listen, så vi håber det gentager sig...
Senest tævet i:
Image
Post Reply