Vi har sat rigtig mange varer på tilbud for at rydde lidt op på lageret.
En oplagt mulighed for julegaver til sig selv eller andre.
Find dem prisinddelt på forsiden.
Kæmpe oprydningssalg hos Boardgamer.dk
- Boardgamer.dk
- 250+ indlæg
Kæmpe oprydningssalg hos Boardgamer.dk
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser
Følg med på Facebook og Google+
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser

Følg med på Facebook og Google+
Re: Kæmpe oprydningssalg hos Boardgamer.dk
Jeg har meget svært ved at læse titlerne på spillene, da tekstfarven er for utydelig på den hvide baggrund. Samtidig forvirrer det også, at den mest tydelige tekst er beskrivelsen af spillet, som endda står lige under titlen.
Jeg vil gerne handle, men ikke hvis jeg skal sidde og skvinte mine øjne sammen, for at finde ud af hvad du sælger.
Hvis tekst farven var bare en anelse mørkere, så ville det gøre det meget lettere at læse.
Edit: Jeg har lige kigget på en anden skærm, og der er det nemmere at læse (LED). Men på min ældre LCD skærm, er det altså væsenligt mere utydeligt.
Jeg vil gerne handle, men ikke hvis jeg skal sidde og skvinte mine øjne sammen, for at finde ud af hvad du sælger.
Hvis tekst farven var bare en anelse mørkere, så ville det gøre det meget lettere at læse.
Edit: Jeg har lige kigget på en anden skærm, og der er det nemmere at læse (LED). Men på min ældre LCD skærm, er det altså væsenligt mere utydeligt.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Kæmpe oprydningssalg hos Boardgamer.dk
Der er sneget sig lidt småfejl ind.
Ticket to Ride figurerer på listen for 100-200 kroner til trods for en pris på 249,-
På listen under 100 er der en hel del elementer til en højere pris.
Ticket to Ride figurerer på listen for 100-200 kroner til trods for en pris på 249,-
På listen under 100 er der en hel del elementer til en højere pris.
Sidst spillet: