Jeg kan simpelthen ikke finde dette spil nogle steder, så hvis nogen er interesseret i at sælge deres Among the Stars så send mig lige en besked, eller en email på goblens_lair@hotmail.com
Det er sikkert fordi det vist kun har kunnet fåes på dette års Essen messe indtil videre
Mon ikke det snart kommer i handlen. Og ja, ellers kan du jo være heldig at der er nogen her der vil sælges deres
Heh, jamen det var så det spil jeg fik hentet i Essen du har spillet, han overtog mit Among the Stars
Godt det har skabt glæde, det er jeg virkelig glad for at høre
Vi er nogle stykker der har "backed" det spil da det kørte som Kickstarter projekt. Og vi har ikke set skyggen af spillet endnu. Har også en kammerat der købte det i Essen, så det er prøvet. Men at sende spillet i stedet for forsinkede undskyldninger, det magter Artipia Games ikke.
Jeg backede både Drum Roll og Briefcase fra dem, og fik dem leveret i Essen (til en ven), så jeg har desværre ikke erfaring med deres webstore. Jeg ved dog at de har svaret vældigt positivt på BGG når folk har stillet spørgsmål i Drum Roll og Briefcase forums, også ang. levering.
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion