K: Among the Stars

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

K: Among the Stars

Post by Goblen »

Hejsa,

Jeg kan simpelthen ikke finde dette spil nogle steder, så hvis nogen er interesseret i at sælge deres Among the Stars så send mig lige en besked, eller en email på goblens_lair@hotmail.com :-)

/Brian
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: K: Among the Stars

Post by JoelP »

Det er sikkert fordi det vist kun har kunnet fåes på dette års Essen messe indtil videre :)
Mon ikke det snart kommer i handlen. Og ja, ellers kan du jo være heldig at der er nogen her der vil sælges deres
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Mange tak for info :-)

Vidste ikke at det var så nyt. Troede mere det var fordi det var gammelt. Spillede det hos Netsapiens forleden, og synes det var et super fedt spil...

/Brian
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Heh, jamen det var så det spil jeg fik hentet i Essen du har spillet, han overtog mit Among the Stars :D
Godt det har skabt glæde, det er jeg virkelig glad for at høre :)
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Jesper_Norris »

Larsine wrote:Ellers kan det forudbestilles her:

http://store.artipiagames.com/index.php ... ory_id=166
Hvilket ikke kan anbefales!

Vi er nogle stykker der har "backed" det spil da det kørte som Kickstarter projekt. Og vi har ikke set skyggen af spillet endnu. Har også en kammerat der købte det i Essen, så det er prøvet. Men at sende spillet i stedet for forsinkede undskyldninger, det magter Artipia Games ikke.
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg backede både Drum Roll og Briefcase fra dem, og fik dem leveret i Essen (til en ven), så jeg har desværre ikke erfaring med deres webstore. Jeg ved dog at de har svaret vældigt positivt på BGG når folk har stillet spørgsmål i Drum Roll og Briefcase forums, også ang. levering.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Jesper_Norris wrote:Vi er nogle stykker der har "backed" det spil da det kørte som Kickstarter projekt. Og vi har ikke set skyggen af spillet endnu
:shock: Virkelig? Det må da vist være første gang!!! :wink:
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Mik wrote:
Jesper_Norris wrote:Vi er nogle stykker der har "backed" det spil da det kørte som Kickstarter projekt. Og vi har ikke set skyggen af spillet endnu
:shock: Virkelig? Det må da vist være første gang!!! :wink:
:lol: :lol:

Jeg var med på kickstart på dette spil, og hentede i Essen. ingen problem der.
Image
Post Reply