SOLGT! Kæmpe kasser
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
SOLGT! Kæmpe kasser
ALT ER SOLGT!
Solgt:
War of the Ring 1st edition 200,- (spillet en del gange, men komplet og i OK stand. Figurerne er malet som vist på dette foto)
War of the Ring: Battles of the Third Age 200,- (aldrig brugt)
Earth Reborn 250,- (aldrig brugt)
Fortune & Glory 300,- (aldrig brugt)
Solgt:
War of the Ring 1st edition 200,- (spillet en del gange, men komplet og i OK stand. Figurerne er malet som vist på dette foto)
War of the Ring: Battles of the Third Age 200,- (aldrig brugt)
Earth Reborn 250,- (aldrig brugt)
Fortune & Glory 300,- (aldrig brugt)
Last edited by Jens_Hoppe on Thu Nov 29, 2012 9:12 pm, edited 5 times in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Kæmpe kasser sælges!
Fristende alle sammen især Fortune og Glory. Men efter nu at have læst lidt om dem alle på BGG og dermed også forpasset chancen for F&G, så har jeg også fornemmelsen at alle 3 spil også vil kræve et nyt spisebord. Ser ud som om, at de fylder en del når de er pakket ud. 

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 725 times
- Been thanked: 844 times
Som et lille salgsboost kan jeg kun sige, at Earth Reborn er et knaldgodt spil med stor replay-værdi. Til 250 er det en foræring. Og så meget fylder det heller ikke.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Earth Reborn kan være på mit bord, så kan det også være på dit!
(og det var ret fedt de par gange jeg har spillet det)
(og det var ret fedt de par gange jeg har spillet det)
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jeg bliver slet ikke fristet
Både interesseret i War of the Ring og Earth Reborn, men der skal også være en mening med at købe dem og det må jo primært være, at finde nogen som vil spille dem med mig.
Da begge spil er lang i spiltid, er naboerne et no-go og Earth Reborn er nok ikke lige Pernilles stil

Både interesseret i War of the Ring og Earth Reborn, men der skal også være en mening med at købe dem og det må jo primært være, at finde nogen som vil spille dem med mig.
Da begge spil er lang i spiltid, er naboerne et no-go og Earth Reborn er nok ikke lige Pernilles stil

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Jeg er naturligvis frisk på at prøve dem begge.Sir William wrote:Jeg bliver slet ikke fristet![]()
Vær opmærksom på at WotR er 1st Ed. Jeg ved ikke hvor stor forskel det gør, men der er en sammenligning her.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jamen, med flere tilkendegivelser på at nogen vil spille Earth Reborn har jeg sendt en pm 

-
- 1000+ indlæg
tak for det, så behøver jeg ikke ærgre mig over at jeg ikke har råd 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Sir William
- 1000+ indlæg
Du er da også velkommen til at komme forbi til et spil ligesom alle de andre der lokkede mig til at købe det.netsapiens wrote:tak for det, så behøver jeg ikke ærgre mig over at jeg ikke har råd

Kan se man kan være op til 4 selv om BGG anbefaler 2.