Han har virkelig revet sig

BACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick TurpinBACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Den kunne vel være sendt fra England eller lignende. Mit eksemplar kom f.eks. gennem Boardgameguru.Foppwin wrote:Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick TurpinBACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig![]()
Heldigt at den ikke blev taget i tolden
Lige præcis. Det hele kom fra Belgien.Caniggia wrote:Den kunne vel være sendt fra England eller lignende. Mit eksemplar kom f.eks. gennem Boardgameguru.Foppwin wrote:Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick TurpinBACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig![]()
Heldigt at den ikke blev taget i tolden