Hvilket spil har du FÅET i dag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Locked
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by BACON! »

Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig :D
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by netsapiens »

min pakke er da i øvrigt også ankommet.

Elder Signs og Jaipur var min gevinst.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Brichs »

BACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig :D

WoW!!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mikkel »

Så lykkedes det LANGT om længe at få spillerne fra Milanspiele:

Small World udvidelser:
- Tales & Legends
- Be Not Afraid
- Grand Dames
- Cursed!

Innovation
Agricola: Farmers of the Moor
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Oseali »

Tror nok jeg har fået det nye X-wing, min morsomme kone har lagt et sæt terningen i vores julesok, lidt forsinket, da hun ikke havde noget før nu, og det ligner grangiveligt terningerne til X-wing

Så der er to muligheder, enten har hun i spøg købt det ekstra dice sæt, eller værre endnu, så har hun brudt emballagen på et spil for at tage komponenter ud, hvilket nærmest er helligbrøde, mysteriet bliver forhåbentlig snart opklaret.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mik »

Jamen, så må vi jo næsten håbe for dig at hun kun har købt terningerne! :mrgreen:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by digter »

Mik wrote:Jamen, så må vi jo næsten håbe for dig at hun kun har købt terningerne! :mrgreen:
:lol:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Brichs »

En venlig sjæl synes at jeg skulle have en tidlig julegave - så jeg kom hjem med Carcassonne Winter Edition, og Gauntlet of Fools.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Foppwin »

BACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig :D
Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick Turpin :shock:

Heldigt at den ikke blev taget i tolden :)
Danny

Image
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Caniggia »

Foppwin wrote:
BACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig :D
Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick Turpin :shock:

Heldigt at den ikke blev taget i tolden :)
Den kunne vel være sendt fra England eller lignende. Mit eksemplar kom f.eks. gennem Boardgameguru.
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by BACON! »

Caniggia wrote:
Foppwin wrote:
BACON! wrote:Pakken fra min secret santa dukkede op i dag, indeholdende Kingdom Builder, Kingdom Builder: Nomads, Mice and Mystics og Neuroshima Hex: The Dancer.
Han har virkelig revet sig :D
Wow! Jeg havde lyst til at købe Mice and Mystics men løb skrigende væk da jeg så prisen på 75$ + fragt + moms + postdanmark = Dick Turpin :shock:

Heldigt at den ikke blev taget i tolden :)
Den kunne vel være sendt fra England eller lignende. Mit eksemplar kom f.eks. gennem Boardgameguru.
Lige præcis. Det hele kom fra Belgien.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by netsapiens »

Cutthroat Caverns: Fresh Meat var den sidste adventsgave til mig fra min bedre halvdel i dag.

Nu køber jeg altså Deeper and Darker, for så er samlingen komplet, og det ER altså bare et godt spil. Med alt i den nye, store æske så er der over 100 monstre, 50 events og 40 relics. Og så er der lige 34 "reputations" som gør de enkelte spillere unikke nu også. Jeg tror ikke længere det er matematisk muligt at opleve det samme spil to gange :)

Det eneste malurt i bægeret er at printeren har skåret de nye kort for små, så jeg skal have byttet dem ud, når der kommer et nyt sæt. Men selv det har de styr på, for de sender et sæt til hver retailer som har fået spil på lager, så i teorien kan jeg bare ræse ind i Faraos i januar/februar og få et opdateret sæt.

Hvis bare Wizkids gav samme service på deres printerforskelle mellem grundspillet af Mage Knight, og Lost Legions udvidelsen, så var jeg en lykkelig mand.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Robert »

Tja, fået eller købt?

Jeg så Fighting Formations: Grossdeutschland Motorized Infantry Division i Bog og Ide i Frederikssund fredag, og checkede det op på nettet senere. Det har fået overstrømmende anmeldelser og virker til at være en forbedret udgave af CC som jeg ret godt kan lide . Så jeg tog forbi lørdag for at købe en fødselsdagsgave til mig selv. Men da jeg så fandt prisen (680) blev jeg noget forskrækket. Jeg satte mig med en cappucino og checkede op på boardgameguru. Det var på deres side til £54 plus fors., men ikke på lager. Det kommer fra GMT og er ikke nødvendigvis nemt at få fat i (fantask og faraos har det ikke), og det er et usædvanligt fund i den butik, så jeg bestemte mig fot at forkæle mig selv. Det var simpelthen for fristende.

Så nu mangler jeg blot nogle prøvekaniner. Kom an - det ser rigtig godt ud :-)
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Sir William »

Der er altid en frisk prøvekanin på Bombakken og som på nuværende tidspunkt har 3 måneder til rådighed!

Har selv fået et gavekort på 350 kr af mine nu tidligere kollegaer til Bog og Idé, så skal også et smut til Frederikssund.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Sir William »

Blev overrasket juleaften med et brætspil, sker ellers sjældent da mange omkring os mener vi har mange spil i forvejen. Plejer jo så at sige, at jeg er bekendt med andre som har mange flere.

Nu var det så også julemanden der var den gavmilde og gav mig "Brittania", et spil som Pernille længe har ønsket sig at jeg skulle have, da jeg elsker den slags spil især med et historisk tema.

Eneste æv er, at det kræver minimum 3 spillere. Men det kan jo altid løses.
Locked