Selv fik jeg spillet en masse spil, men igen var en del af dem altså små fillere, så 88 spil er trods alt ikke SÅ slemt, når 3 af de 4 mest spillede spil var spil som Tsuro, Ligretto og For Sale, der vel har en spilletid på 10 minutter i gennemsnit.
Agricola 17
Tsuro 10
Ligretto 6
For Sale 5
Aton 4
Summoner Wars: Master Set 4
Friday 3
Terra Mystica 3
Agricola: All Creatures Big and Small 2
Dominion 2
Fjords 2
Jaipur 2
Kakerlakensalat 2
Taluva 2
Ticket to Ride Map Collection: Volume 2 - India & Switzerland 2
WiseMan: Beyond Luck 2
YINSH 2
7 Wonders 1
Clash of Cultures 1
Cold War: CIA vs KGB 1
Cuba 1
Geistesblitz 2.0 1
Ghost Blitz 1
Le Havre 1
Jungle Speed 1
The Manhattan Project 1
Mr. Jack 1
Navegador 1
Onirim 1
Race for the Galaxy 1
Ricochet Robots 1
Samurai 1
San Marco 1
Shadows over Camelot: The Card Game 1
Sheepdogs of Pendleton Hill 1
Månedens spil(oplevelse) tror jeg, må tilfalde Terra Mystica skarpt forfulgt af Clash of Cultures, som jeg begge har ratet 9! TM vinder dog, da jeg har fået spillet det tre gange i november - med 2, 3 og 5 spillere, mens det kun er blevet til CoC en enkelt gang. TM fungerer ok med færre spillere, men jeg vil tro, det er allerbedst med 4. Jeg kunne lide alle aspekter af spillet, og det er fedt, at der ikke er noget held med i spillet (udover opsætningen og ens startende race etc).
CoC er et ret godt civilisationsspil, selvom det var lidt irriterende efter 3+ timers spil, at jeg havde vundet, hvis det sidste terningeslag i spillet havde været et hit og ikke et miss!

En anden rigtig god spiloplevelse var at spille Agricola 4 gange i KBK - 2 gange 2 tirsdage i træk! To af gangene spillede vi 5 spillere, hvilket jeg ikke havde prøvet før, og jeg må sige, at det fungerede glimrende! Jeg fik tre andenpladser (i et af spillene endda med 58 point), så det var fedt også at vinde et af spillene - hvilket blev det tætteste spil, jeg nogensinde har prøvet: 48-47-46-44 point! Men det er sgu ikke så vigtigt, om jeg vinder eller taber i det spil - jeg er bare glad for, at jeg fik spillet mit yndlingsspil så meget i november! Jeg fik nemlig også spillet det med to andre spillegrupper og som en solosession.
Alt i alt en fin spillemåned, hvor jeg også fik spillet nogle af de lidt nemmere spil med familien, hvilket altid er hyggeligt.