Tillykke til Oseali!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Tillykke til Oseali!
Stort tillykke med dagen. Vi vil i sympati fejre dagen med en traditionel dansk middag! 

frouvne, administrator

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Tillykke til Oseali!
Stort tillykke. Håber at familie og venner kan finde ud af at skille jule- og fødselsdagsgaver ad. Det er efter min erfaring den største udfordring ved at have fødselsdag tæt på juleaften.
For mig er jul og fødselsdag et stort sammenblandet ræs
Flere af de "mindre" gaver er som regel slået sammen så det også dækker en julegave og fødselsdagsgave, eksempelvis fik jeg Archipelago og CO2 i gave som er dyrere end hvad julegave budgettet ellers kan klare, så jeg er godt tilfreds.
Men det er første jul med den lille ny, så vi har valgt at blive hjemme og bare være tre, og det var en sindsyg god oplevelse, og knægten fik så mange gaver man skulle tro det var løgn
Selv på pap fronten er jeg ret tilfreds, udover de to ovennævnte, så blev der fra konen givet Xwing, som nævnt i en anden tråd, samt Adenean Abyss, så der er lidt til de næste par dage, plus at secret santa var Resistance, plus jeg har two wargames også
Glædelig jul allesammen og tak for hilsenerne

Men det er første jul med den lille ny, så vi har valgt at blive hjemme og bare være tre, og det var en sindsyg god oplevelse, og knægten fik så mange gaver man skulle tro det var løgn

Selv på pap fronten er jeg ret tilfreds, udover de to ovennævnte, så blev der fra konen givet Xwing, som nævnt i en anden tråd, samt Adenean Abyss, så der er lidt til de næste par dage, plus at secret santa var Resistance, plus jeg har two wargames også

Glædelig jul allesammen og tak for hilsenerne

I gamle dage da jeg boede hjemme var hele familien til frokost, men selv i år dukkede hele min svigerfamilie op (min egen har noget længere) så fik boller kakao og hinbærsnittekagemand kl 10 om formiddagenAndrea wrote:Tillykke med dagen! Plejer du så at fejre dagen ved at invitere venner og/eller familie en af dagene op til eller efter den 24.?

Så i de første 32 år har det altid være på dagen, har en kollega på arbejdet hvis mand fyldte 50 i går, og de havde 65 mennesker til frokost, og 16 af dem skulle blive der til aften også, glæder mig til at høre hvordan deres dag var

-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times